Flash dit hår!

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Hewlett
Kort karma: 117
Likede indlæg: 4578

Re: Flash dit hår!

Indlægaf Hewlett » 8. nov 2024, 11:55

Galoldriel skrev:Jeg elsker i øvrigt at besøge min frisør. Han har været min frisør i mange år, og vi kender hinanden rigtig godt. Han bor i København, så jeg rejser et sted mellem 5,5 og 6 timer, sammenlagt, for at komme hen til ham. Det er ikke så dyrt med orange billetter, og i forhold til andre meget dygtige frisører i København er hans priser ret fine. Og han er superb. Han klipper så godt at min frisure kan holde i op til 2 måneder før jeg føler trang til at få det klippet igen. Det er simpelthen bare godt håndværk.

Jeg går meget op i mit hår, som det nok fremgår. Jeg vil hellere have en nice frisure end nyt tøj. Håret har man trods alt på hele tiden.

Vil du fortælle salonens navn? Jeg er på udkig efter en god frisør :D
0
Brugeravatar
Galoldriel
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 14250

Indlægaf Galoldriel » 8. nov 2024, 11:58

Hewlett skrev:
Galoldriel skrev:Jeg elsker i øvrigt at besøge min frisør. Han har været min frisør i mange år, og vi kender hinanden rigtig godt. Han bor i København, så jeg rejser et sted mellem 5,5 og 6 timer, sammenlagt, for at komme hen til ham. Det er ikke så dyrt med orange billetter, og i forhold til andre meget dygtige frisører i København er hans priser ret fine. Og han er superb. Han klipper så godt at min frisure kan holde i op til 2 måneder før jeg føler trang til at få det klippet igen. Det er simpelthen bare godt håndværk.

Jeg går meget op i mit hår, som det nok fremgår. Jeg vil hellere have en nice frisure end nyt tøj. Håret har man trods alt på hele tiden.

Vil du fortælle salonens navn? Jeg er på udkig efter en god frisør :D

Jo da! Han hedder Jesper Brun Pajor og har Salon NO (ikke som i nej på engelsk - det er vist noget japansk). Den ligger på Vester Voldgade 86 (tæt på Nationalmuseet).

https://www.frisor.dk/frisor-no
3
I say pshaw and fiddle-faddle to fear!
- Uncle Traveling Matt
Brugeravatar
Zonta
Kort karma: 1338
Likede indlæg: 16069

Indlægaf Zonta » 28. feb 2025, 14:44

Jeg har været til frisør i dag med fokus på krøller. Er ret vild med det :love2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
28
J, juli 2018.
Brugeravatar
Iôunn
Kort karma: 3
Likede indlæg: 29

Indlægaf Iôunn » 4. jul 2025, 10:21

download 4 (2).jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
13
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 706
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 15174

Indlægaf RavenClaw » 6. jul 2025, 16:43

Der er efterhånden en del af det.
11
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
natsvaermer
Kort karma: 88
Likede indlæg: 743

Indlægaf natsvaermer » 8. jul 2025, 08:49

RavenClaw skrev:Der er efterhånden en del af det.

Kan det passe at du fik klippet en god del af for ikke så længe? Dit hår er virkelig smukt og vokser misundelsesværdigt hurtigt!
1
Brugeravatar
RavenClaw
Kort karma: 706
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 15174

Indlægaf RavenClaw » 8. jul 2025, 15:23

natsvaermer skrev:

Kan det passe at du fik klippet en god del af for ikke så længe? Dit hår er virkelig smukt og vokser misundelsesværdigt hurtigt!

Jeg klippede det til skuldrene for 4 år siden, og det har ikke været i nærheden af en saks siden da :)

Jeg donerer det ca. hvert tredje år, men denne gang har det bare fået lov til at gro videre, da jeg sætter historiske frisurer på min arbejdsplads. Planmæssigt ryger det af igen til november, når vi rammer cancer awareness week.
9
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
natsvaermer
Kort karma: 88
Likede indlæg: 743

Indlægaf natsvaermer » 9. jul 2025, 08:24

RavenClaw skrev:
natsvaermer skrev:

Jeg klippede det til skuldrene for 4 år siden, og det har ikke været i nærheden af en saks siden da :)

Jeg donerer det ca. hvert tredje år, men denne gang har det bare fået lov til at gro videre, da jeg sætter historiske frisurer på min arbejdsplads. Planmæssigt ryger det af igen til november, når vi rammer cancer awareness week.

Det er virkelig en fin gestus
2

Tilbage til "Skønhed"