Er der nogen der sover med sådan en?
Overvejer at prøve det, så mit hår ikke er så frizzy om morgenen.
Silke sovehætte
- Venus222
- Kort karma: 141
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
- Likede indlæg: 2983
Re: Silke sovehætte
Ja, og jeg kan simpelthen ikke finde ud af at bruge den. Dels synes jeg den er underlig at have på, og dels får jeg altid hevet den af i løbet af natten.
1
Nej, jeg har overvejet det men er kommet frem til, at det nok ikke vil fungere for mig at have noget på hovedet når jeg sover.
Jeg har i stedet købt silkepudebetræk og det synes jeg fungerer godt

1
Hewlett skrev:Nej, jeg har overvejet det men er kommet frem til, at det nok ikke vil fungere for mig at have noget på hovedet når jeg sover.
Kan de vaskes på 60 grader? Jeg har luret lidt på, om de er prisen værd, og om de holder sig pæne i længden…
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! 

girl_beat skrev:Hewlett skrev:Nej, jeg har overvejet det men er kommet frem til, at det nok ikke vil fungere for mig at have noget på hovedet når jeg sover.
Kan de vaskes på 60 grader? Jeg har luret lidt på, om de er prisen værd, og om de holder sig pæne i længden…
Nej, silke skal vaskes (på vrangen) i hånden eller i vaskemaskine på finvask/uldvask-program og altid med enzymfrit vaskemiddel, ellers bliver fibrene ødelagt. Silke skal lufttørre, men det går hurtigt. Silke har desuden antibakterielle egenskaber i sig selv og husstøvmider trives heller ikke.
Jeg købte for ca. 2 år siden 4 betræk som jeg roterer, alle i en lys farve og ingen misfarvninger endnu på trods af at jeg bruger en del hudpleje i min aftenrutine. Det er som om at silkestoffet ikke absorberer hudplejeprodukter som mine pudebetræk i bomuld f.eks. gør.
Jeg er ihvertfald virkelig glade for mine - bløde og stadig blanke i stoffet

5