Dulle sniksnak

Spørg om råd, eller del ud af din erfaring indenfor make-up og hår.
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 762
Likede indlæg: 23181

Re: Dulle sniksnak

Indlægaf catnip » 28. okt 2024, 14:56

Nåh, men jeg vil lige brokke mig og fraråde en concealer. Jeg har i mange år brugt NYX HD Studio Photogenic og været rigtig glad for den. Nu er den så udgået, så jeg skulle finde en ny, og jeg tænkte (naivt) at jeg ville fortsætte med et NYX produkt fordi det nok ville være samme farve og kvalitet. Nope.

Lad.Være.Med.At.Købe.Den.Her.Concealer:
Billede

Konsistensen er grynet og tyk som spartelmasse. Farven beige, som jeg normalt bruger, og som blender perfekt med min hudtone var gul og virkelig uattraktiv. Den røg direkte i skraldespanden.
0
- Nevertheless she persisted -
Kolibrien
Kort karma: 80
Likede indlæg: 593

Indlægaf Kolibrien » 3. nov 2024, 09:28

Er der nogen der har prøvet sådan nogle gel negleklistermærker, som kan fortælle om det er noget værd?
0
D.itsen
Kort karma: 574
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 9412

Indlægaf D.itsen » 3. nov 2024, 09:46

Kolibrien skrev:Er der nogen der har prøvet sådan nogle gel negleklistermærker, som kan fortælle om det er noget værd?

Dem jeg har prøvet holdt ingenting. Desværre.
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 858
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 15366

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 3. nov 2024, 20:42

Kolibrien skrev:Er der nogen der har prøvet sådan nogle gel negleklistermærker, som kan fortælle om det er noget værd?

Jeg har ikke brugt negleklistermærker selv, men har ikke hørt særlig meget godt om dem. Til gengæld vil jeg slå et slag for dyp negle. Jeg har lavet dem af 3 omgange nu og jeg er slemt tilfreds. Jeg er normalt en total dør til alt i den genre, men de er blevet så fine at min tidligere negledame kommenterede på at det var godt lavet, sidst jeg var inde for at få ordnet øjenbryn. Neglene lader også til at holde sig ret stærke nedenunder.
0

Tilbage til "Skønhed"