Vaniljestang skrev:God update! Bliver godt for dig at få styr på betændelsen/stofskiftet og få dit normale liv igen. Sikke en omgang.
Jo tak og her en ti dage efter har jeg næsten mit normale liv igen.
Startede mere eller mindre op med at træne som normalt igen den 13 april, med daglige træning, hvor jeg har bygget på stille og roligt.
Hvis jeg ikke havde et ur der viste puls og pressende mig krop hårdt ved træning. Ville man tro at jeg var helt rask igen.
Men min hvilepuls er stadig lidt for høj og er noget udfordret ved løb, med manglende energi og tunge ben.
Nu må vi se hvordan det går med den planlagte halvmaraton i morgen. Men tænker jeg løber den og så må det evt ende med går og løb på 2:30 - 3 timer.
Ved cykling mærker jeg det ikke på samme måde. Mangler bare lige de sidste 10-20% i tempo og energi.
Ellers forsætter vi med blodprøver hver anden uge, og mit stofskifte er nu i normalt området. Faktisk den lave ende. Så blev enig med lægen om at droppe det medicin i går, hvor vi så ser igen om to uger med hvordan det ligger nu.
Lægen forventer at det vil give mig mere energi igen.
Men der er en anden stofskifte markør som stadig viser at mit stofskifte er for høj. Min blod procent er sikkert også stadig lidt for lav osv... Det tager åbenbart flere uger for flere af de organer og følgende værdier at rette sig helt op.