Bliver der flere og flere homoseksuelle?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Linselusen
Indlæg: 46
Tilmeldt: 26. aug 2015, 15:06
Kort karma: 4
Likede indlæg: 121

Re: Bliver der flere og flere homoseksuelle?

Indlægaf Linselusen » 13. nov 2021, 17:05

Jeg tror, vi er blevet mere åbne generelt.. altså seksuelt. Dels er man åben om det udadtil, men for mit vedkommende har det også handler om at være åben indadtil.. Jeg havde aldrig overvejet min seksualitet, da jeg mødte min ekskone. Mine første seksuelle oplevelser var med piger, men jeg tænkte mest, det var øvelse, tror jeg. Jeg forholdt mig egentlig ikke til det som sådan. Jeg mødte min mand, det gjorde man jo, men da vi gik fra hinanden efter 13 år, mødte jeg min ekskone. Folk omkring mig spurgte om jeg nu var lesbisk.. men næh.. det var hun. Jeg tænkte hverken jeg var homo- eller heteroseksuel.. og måske heller ikke helt biseksuel.. Jeg tænkte mest, jeg var seksuel.. det tænker jeg stadig. Efter ni års ægteskab med en kvinde er jeg nu igen gift med en mand.

Jeg har altid været interesseret i og nysgerrig på sex og er blevet mere åben med årene.. og med tiden har jeg også fundet ud af, der er enormt meget at udforske. Jeg tror måske de unge er mere åbne og eksperimenterende, end jeg var som ung. Min mand og jeg har seks børn tilsammen. To af dem er panseksuelle og en er transkønnet. Jeg synes, det er fedt, de har forholdt sig til det og overvejet, hvad der gør dem glade. Jeg blev selv 45, inden jeg får alvor fandt ud af, hvilken vej, der gør mig lykkelig.
3

Tilbage til "Forhold og sex"