Little_Woman skrev:Og her sidder jer og googler og fantaserer om de perfekte julegaver jeg har fundet på til ham.
Tal om skønne spildte kræfter og tanker!
Hey du
Jeg tror det er rigtig godt, at du ikke er med ham mere. Han lyder ikke som en god mand, selvom jeg godt ved, at du oplever ham som sådan. Udefra har det set ud som om han nød en dejlig kvinde i overgangen fra fast patner til single, men derefter har... brugt dig til opmærksomhed og en eller anden form for sikkerhedsnet. Han har holdt fast i kontakten med dig VELVIDENDE, at han ikke ønskede mere. Jeg tror ikke en skid på, at han er forvirret eller noget som helst andet "It's not you it's me, timingen er forkert"-sob story-stemning. Jeg tror, at abcd havde 100% ret i det han skrev: at han helt ærligt bare ikke er interesseret i at starte noget nyt så hurtigt og at han ikke er interesseret i dig. Du har oplevet ham afvise dig på en "blød", "jeg er ikke klar"-måde, for derefter at oprette sig på Tinder, hvor han søgte nøjagtig det han sagde, at han ikke kunne med dig. På din besked nu, svarer han FINT?? og "Tak for ærligheden"?? samtdig med at han lige lader dig vide, at han "glæder" sig til at løbe ind i dig ude i virkeligheden? det er DYBT uordentligt af ham. Han har behandlet dig dårligt og han behandler dig dårligt og han fortjener overhovedet ikke, at du sukker efter ham, holder fast og drømmer. Og jeg tror samtidig, at det at han ved, at han har en krog i dig og at han kan få dig nårsomhelst, gør ham mere.... uinteresseret.
Jeg tror at den bedste kur for dig er at ranke ryggen, tage lægestift på og gå ud i verden som en hot, single mom der har verden som sin buffet og som ikke venter på nogen. Du skal ikke ligge på din sofa og sørge over en idiot, der lyver og holder dig hen, det er simpelthen for uværdig og du er MEGET bedre end det.