Little_Woman skrev:Jeg fortryder intet! Det har, trods alt, givet mig noget bekræftelse og kick startet mit kærlighedsliv her 40+. Måske på den lidt hårde vis, men ikke desto mindre.
Mit liv før var fint, relativt ukompliceret og leverpostej; det fik han da vendt op og ned på for en periode. Først på den gode måde, så på den mindre gode.
Jeg er ikke helt klar til at demonisere ham endnu; for jeg kender ham jo også som en mega, MEGA sød far og lokal bekendt. Og jeg har simpelthen så svært ved at forstå, at han ikke er sød og ordentligt overfor mig; men det er han ikke lige nu. Så det var godt og rigtigt selv at sige stop.
Jeg er også 40+ og enlig mor og jeg har det selv sådan - hellere kaste sig ud i at leve lidt og slå sig end det modsatte. Og nu ved du om dig selv at du er sådan én som en dejlig mand gerne vil kaste sig ud i noget med.
Måske kan det også blive til noget med jer igen hvis du vil. Måske er du ikke klar til at give op på ham? Og måske kan du om lidt tid godt noget med jer to når det passer ham og måske dele ham med andre. Måske kommer han om noget tid og banker på din dør og siger han vil DIG og er klar.
Noget med at finde ud af hvad du ønsker dig vel vidende du ikke kan få ham som du ønsker dig lige nu. Men så kan du gå og ønske dig en lige så dejlig mand som der så desværre ikke ligger en masse og venter af i dit lokalområde-men de må da være et sted.
Nå jeg plaprer også bare. Prøver egentlig både at trøste og også sige hep til at du vil noget med kærligheden. Selvom det ikke er nemt