Siger ikke at de ikke fatter noget.
Hvor står det at vi har haft lange samtaler om følelser.
Hvor står der at jeg ikke vil følge de råd der er kommet
Hvor står det, at jeg ønsker at forlade min mand og være sammen med min X[/quote]
Jeg skrev ikke lange samtaler, men intime samtaler (jer to, alene, om jeres følelser = intimt)[/quote]
Hvor står det at vi har haft intime samtaler[/quote]
Det her er hvad jeg vil kalde intime samtaler:
Ditho skrev:
(...)
Da vi så er til en fest sammen og bliver fulde, som vi før har været, begynder han pludselig at bliver tiltrækkende og lækker og jeg har lyst til at kaste mig i hans arme, han har det på samme måde, han fortæller at han fortrød at han slog op, jeg håbede i de 7 år, det tog mig at komme mig over bruddet, at han ville fortryde hans valg. Jeg håbede og nu var jeg endelig kommet videre og så siger han det først da det var for sent. vi er fulde og vi gør ingenting (vi er jo begge i forhold) men efterfølgende taler vi om hvad der skete, vi havde begge lyst, han havde fortrudt og jeg havde ventet og håbet så længe.
hvad skulle jeg nu gør?
Vi får begge to meldt ud at der stadig er følelser for hinanden og at vi faktisk gerne vil være sammen igen, men vi tør på det tidspunkt ikke.
Jeg overvejede at forlade min kæreste, men han kunne ikke finde ud af om han ville forlade sin, så vi endte med at blive i vores forhold og fortsatte med at ses som venner.
(...)
Pludselig får han sagt, gid sol, måne og stjerne havde stået rigtig for os, så havde vores børn været vores fælles børn, og det skulle havde været os, som skulle havde været gift med hinanden og haft børn sammen. Vi er skabt for hinanden og det har vi hele tiden været, havde vi dog bare turde dengang.
Jeg bliver både gal på ham, for at sige det nu, men samtidig kan jeg mærke at han har ret, det skulle havde været os.
Han er min the one that got away
Hvis vi begge var single nu, så var jeg i går kørt hjem til ham og kastet mig i hans arme og jeg har siden i lørdags ikke kunne tænke på andet end ham og mig nøgen i hed elskov og mange års længsel, det ville være et magisk øjeblik.
[/quote]
Okay. Den første samtaler er korrekt, den gik muligvis for vidt, men som jeg også skriver så kender min partner godt til den periode, ikke er detaljer, men nok til at jeg mener det kan forsvares. Min mand kunne jo havde forladt mig, men gjorde det ikke. Så den må være parkeret nu.
Samtale 2 i lørdags, er kun min X som taler om at det skulle havde været os og han havde fortrudt. Jeg siger ingenting.
Da jeg så kommer hjem, tænker jeg at han har ret og det burde være os, det er en tanke og ikke en samtale.
At min X siger til mig, hvad han føler, vil jeg ikke stå til regnskab for, det må han selv gøre og så kan man måske mene at han gik over grænsen, men er stadig hans problem.
Jeg skriver til ham dagen før, hvad skal jeg lægge i det du sagde i går. Han svare jeg har stadig følelser for dig, men bare glem det, jeg lægger låg på. Så har vi ikke talt mere om det siden.
Til sidst vil jeg sige at du skriver: dette vil jeg kalde en intime samtale, hvilket er op til fortolkning. Du opfatter det på en måde, jeg mener det på en anden. Derfor mener jeg også at jeg vil gøre opmærksom på, at fortolkningen ikke er i uoverensstemmelse med sandheden.