Thomas31 skrev:Galoldriel skrev:Aragorn skrev:
Det siger damen faktisk. Hun skriver at kompleksiteten i relationen er omvendt proportional med mængden af tatoveringer. Hun skriver at ham der er VVS-uddannet ikke har mere profiltekst, en er bare 'Smed' og en anden er 'Skraldemand' og det er bare dejligt.
Hun kunne lige så godt skrive at de er dumme og det er lettere at være sammen med dem og gå hvert til sit bagefter fordi de er dumme.
Så det er forfatteren af artiklen der siger at mænd med tatoveringer er hjernedøde. Hun skriver også at i hendes middelklasseomgangskreds der har mænd ikke tatoveringer og der kommer man til at sidde fast.
Men teksterne fra de profilerne hun lister op er godt nok også noget med mænd der intet er bevendt som mænd.
@artem, du må ud at få nogle tusser og så dumme det lidt ned. Få lixtallet ned på 2.
Hvorfor er de ikke dét?
Fordi det er tåkrummende pinagtigt at læse om de her mænd, der søger nærhed og deres sidste kæreste osv. Der er intet forkert i at søge det, naturligvis, men hvorfor skal det kommunikeres på den måde? Ude i virkeligheden er der jo ikke nogen, der siger "hej jeg hedder Peter, jeg vil gerne tale med dig, fordi jeg søger inderlig nærhed og min sidste kæreste, hvad hedder du?" Ville de fleste kvinder ikke løbe langt væk?
Det bekræfter heldigvis bare mig aldrig at komme i nærheden af det online-halløj, hvis det virkelig er sådan det foregår. Men det kan vel være, at det ikke er repræsentativt. Jeg ser heller ikke noget galt i, at hun søger hvad hun gør, og er kritisk overfor, hvad hun ikke gider. Problemet er snarere, at mænd ikke tør gøre det samme, til dels med god begrundelse. Det kunne være interessant om weekendavisen ville acceptetere tilsvarende indlæg fra en mand, der søge en uironisk feminin kvinde med store bryster, helst uden nogen form for hjerne, da han ikke vil kendes ved hende udenfor sengen.
Jeg tror der er en del af dem, der skriver det, fordi de tror, kvinderne gerne vil høre det. Ikke nødvendigvis fordi de selv kan leve op til ordene. Det er jo Tinder, så jeg tænker ikke ligefrem, at de ekstremt loyale og stabile mænd gennemsyrer platformen.