abcd skrev:Galoldriel skrev:Gad vide hvad hun mener med at de tatoverede mænd er "Portrætter af en uironisk maskulinitet." Er de nærhedssøgende mænd da ironiske i deres opfattelse af deres køn? Og hvorfor?
Mænd der tør være gammeldags maskuline uden ironisk distance, gætter jeg på.
Jeg forestiller mig forskellen på en mand der løfter en kvinde ind i sengen uden snert af ironi, og en mand der kun kan gøre det med et ironisk blik fordi han føler han skal synes det er latterligt at gøre.
Det tror jeg du har ret i, og jeg tror også det er, hvad hun søger. Jeg er ikke selv til den type mand, men derfor kan andre kvinder jo godt være til det og så er det da fuldkommen fair, at lede efter det når man søger partnere til uforpligtende sex.
Faktisk kunne jeg nok godt være til den mandetype, hvis jeg var single og ikke interesseret i et forhold.

Lidt som om, de tror at de for alt i verden skal virke seriøse, fordi de har lært at det "vil kvinder altid høre". Uanset om kvinden bare selv er ude efter casual sex.
Jeg undrer mig mere over, hvor udbredt det pludselig er blevet med meget små skrifttyper..