Luffegås skrev:Min mand og jeg elsker at gå i teatret sammen, men pga. Børn og afstand til bedsteforældre samt penge gør vi det sjældent efterhånden.
Nu er han så inviteret gratis i teatret af sin mor 1. December, hun havde én billet til overs så det er ham og hans to voksne søstre, hende og hendes kæreste. Det er over 2 timer væk, så det er 4 timers transport inklm forestilling så han er væk hele dagen.
Her er mit dilemma: han sagde ja uden at tjekke med mig. Det er det der gør mig ked af det. Ingen "er det okay?" Ingen "skal vi noget, for min mor....". Ingen check in. Nej jeg er ikke et kontroltårn der skal give flyve tilladelse. Men jeg er hans partner og mor til hans to børn, jeg synes sgu godt man lige kan spørge hvad ens børnefamilie skal lave 1. December.
Der har min datter så øvedag med sit teater det meste af dagen men ellers havde jeg set frem til pynt, hygge og rigtig" 1. Søndag i advent og december" hygge sammen. Det skal jeg nok få med mine børn, og jeg overvejer at invitere min mor over og hygge.
Det er bare, jeg havde klart checket ind med ham. Igen for at understrege for kritikerne, jeg er ikke sur over han skal i teatret, kun over han ikke checkede. Og jo så er det da lidt trist at vi gør meget for at få tid til at kunne gå ud sammen som vi sjældent er, og så skal der ikke mere til før han pludselig ikke synes det er svært at finde tid.
Helt enig
Jeg bliver selv irriteret når min kæreste planlægger sådan noget. Vi har ikke børn sammen men to hunde, der skal luftes, have mad og kløs bag ørerne.