flash dit outfit Vol. 1
- LaMariposa
- Kort karma: 4143
- Likede indlæg: 51291
Re: flash dit outfit Vol. 1
Shorts og skjorte fra RW&Co.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Be bravePower doesn't tickle.
- achillaxedprune
- Kort karma: 1247
- Likede indlæg: 12827
Jeg lovede vist at flashe min kobberbryllupskjole, men det har jeg da ikke fået gjort. Men seeee hvor smuk, den var. Følte mig meget fin! .png)
Og det var en helt eventyrlig og vidunderlig dag! … Og for den observante debattør, så ja, jeg havde sneakers på da vi skulle ud på en rundvisning, hvor billederne er fra. Havde pænere sko stående i festlokalet.
.png)
Og det var en helt eventyrlig og vidunderlig dag! … Og for den observante debattør, så ja, jeg havde sneakers på da vi skulle ud på en rundvisning, hvor billederne er fra. Havde pænere sko stående i festlokalet.

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
35
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt. Citat: Ukendt morfar.
Udvis ikke ukritisk solidaritet med “den gode stemning”. Citat: Glenn Bech.
Udvis ikke ukritisk solidaritet med “den gode stemning”. Citat: Glenn Bech.
Jeg vil også gerne være med her på bagkant. Et par billeder fra en helt perfekt sommerdag for 3 måneder siden.
36
- Dansemesteren
- Kort karma: 130
- Likede indlæg: 4834
1. søndag i advent-looket.
12
I'm looking for a man in finance, trust fund, 6'5", blue eyes.