Hvad har du sidst købt?
Re: Hvad har du sidst købt?
Lækkert, lækkert tørklæde i uld og silke.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
8
Kanga skrev:Lækkert, lækkert tørklæde i uld og silke.
Hvor er det flot - hvor er det fra?
0
Nipsting skrev:Kanga skrev:Lækkert, lækkert tørklæde i uld og silke.
Hvor er det flot - hvor er det fra?
Det er fra Mind of Line. Jeg har aldrig hørt om mærket før, men fandt i en lokal dimse-butik.
Desværre er der trukket en tråd i, så jeg skal ind i butikken med det igen. Det er det dyreste tørklæde, jeg har haft, så det skal helst ikke løbe med tråde allerede…
1
Den her guld bluse, købt i en genbrugsbutik til 88 kr.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Jeg er så absurd glad for de Levis bellbottoms jeg købte i sommers, så nu har jeg købt et par i lys denim også

2
“There's a lot of attitudes going on around here. Don't let me get one.”
― Ash in Fantastic Mr. Fox
― Ash in Fantastic Mr. Fox
- Dansemesteren
- Kort karma: 130
- Likede indlæg: 4784
En masse seconhand tøj i naturmaterialer på Vinted. Jeg har virkelig fået øjnene op for alt det guld, der er derinde, som nærmest ingenting koster og intet fejler, hvis man gider bruge lidt tid på at lede.
Senest har jeg købt en nærmest ubrugt silkekjole fra Designers Remix til den rørende sum af 115 kr., men jeg har efterhånden været i gang et par måneder. Mit skab er proppet med silke, uld, merino, alpaca, mohair, bomuld og hør, til en brøkdel af nyprisen.
Senest har jeg købt en nærmest ubrugt silkekjole fra Designers Remix til den rørende sum af 115 kr., men jeg har efterhånden været i gang et par måneder. Mit skab er proppet med silke, uld, merino, alpaca, mohair, bomuld og hør, til en brøkdel af nyprisen.
6
I'm looking for a man in finance, trust fund, 6'5", blue eyes.
Dansemesteren skrev:En masse seconhand tøj i naturmaterialer på Vinted. Jeg har virkelig fået øjnene op for alt det guld, der er derinde, som nærmest ingenting koster og intet fejler, hvis man gider bruge lidt tid på at lede.
Det lyder lækkert. Jeg synes sjældent jeg finder noget, jeg kan bruge...
Jeg har købt dette sæt til årets julefrokoster.
8
Aesel82 skrev:Kanga skrev:
Jeg har købt dette sæt til årets julefrokoster.
Hvorfra?
På Lisen.dk. Fås også ved Kysthuset.
1
- LaMariposa
- Kort karma: 4122
- Likede indlæg: 50746
Støvler fra Anonymous Copenhagen. Glæde mig til at få dem hjem.
2
Be bravePower doesn't tickle.
Denne cardigan, som er SÅ blød og vamset - elsker den allerede! Og overveje at købe den i flere farver
https://www.boozt.com/dk/da/object/objs ... /230820422
https://www.boozt.com/dk/da/object/objs ... /230820422
1