Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Dansemesteren
Kort karma: 112
Likede indlæg: 4260

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Dansemesteren » 9. maj 2025, 15:03

catnip skrev:
Dansemesteren skrev:To par bukser og tre skjorter fra Massimo Dutti.

Lækre køb! Hvordan er skjorterne i størrelsen? Jeg har selv kig på et par skjorter derfra, men mine tidligere erfaringer med MD tøj er at størrelserne godt kan være lidt off.

Jeg synes de passer som de skal :)
1
I'm looking for a man in finance, trust fund, 6'5", blue eyes.
Fræksak
Kort karma: 519
Likede indlæg: 4520

Indlægaf Fræksak » 10. maj 2025, 15:25

Mivsen skrev:Er kommet til at bestille den her selvom jeg havde besluttet jeg ikke skulle købe nyt sommertøj :genert:

Gider du melde tilbage, når du har modtaget den? Jeg har også kigget på modellen, men så gik det op for mig, at det er one size, og så gad jeg ikke bøvle med det. Jeg synes ikke så tit, at ting, der både skal sidde flot på en XS og XL gør det så godt - men kjolerne er jo fine, så jeg gad godt at de sidder pænt :lol2:
0
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 858
Likede indlæg: 25821

Indlægaf catnip » 12. maj 2025, 06:28

Total uden for sæson, men der var ublu tilbud på total lækker hue og matchende halstørklæde i 100% uld fra All Saints, så...

Billede

Billede
1
“There's a lot of attitudes going on around here. Don't let me get one.”
― Ash in Fantastic Mr. Fox
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 221
Likede indlæg: 3657

Indlægaf Minionine » 12. maj 2025, 07:40

Jeg fandt disse wedges fra Ivylee på Vinted, helt ubrugt, til en brøkdel af prisen. De er som en drøm at gå i :love2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Kanga
Kort karma: 222
Likede indlæg: 4390

Indlægaf Kanga » 12. maj 2025, 10:25

Kom lige til at klikke et par Billi Bi-sandaler hjem. Flasher dem, hvis de dur.
1
Brugeravatar
Mivsen
Kort karma: 113
Likede indlæg: 1431

Indlægaf Mivsen » 13. maj 2025, 06:21

Fræksak skrev:
Mivsen skrev:Er kommet til at bestille den her selvom jeg havde besluttet jeg ikke skulle købe nyt sommertøj :genert:

Gider du melde tilbage, når du har modtaget den? Jeg har også kigget på modellen, men så gik det op for mig, at det er one size, og så gad jeg ikke bøvle med det. Jeg synes ikke så tit, at ting, der både skal sidde flot på en XS og XL gør det så godt - men kjolerne er jo fine, så jeg gad godt at de sidder pænt :lol2:

Den var lidt i den dyrere ende end jeg normalt ville købe en kjole til, men altså den er bare lækker :love2: og den passer super fin. Jeg er en S/lille M alt efter hvad det lige er for noget tøj.

Jeg kan ikke lige finde ud af om den er en anelse gennemsigtig forneden, men jeg havde også sort undertøj på da jeg havde den på :)
0
Fræksak
Kort karma: 519
Likede indlæg: 4520

Indlægaf Fræksak » 13. maj 2025, 08:56

Mivsen skrev:
Fræksak skrev:

Den var lidt i den dyrere ende end jeg normalt ville købe en kjole til, men altså den er bare lækker :love2: og den passer super fin. Jeg er en S/lille M alt efter hvad det lige er for noget tøj.

Jeg kan ikke lige finde ud af om den er en anelse gennemsigtig forneden, men jeg havde også sort undertøj på da jeg havde den på :)

Tak :kys: Jeg ved godt det er svært at vurdere, men tænker du at en L / lille XL også vil kunne passe den? Jeg er rimeligt harmonisk/almindeligt bygget.
0
Brugeravatar
Mivsen
Kort karma: 113
Likede indlæg: 1431

Indlægaf Mivsen » 13. maj 2025, 08:59

Fræksak skrev:
Mivsen skrev:
Fræksak skrev:

Tak :kys: Jeg ved godt det er svært at vurdere, men tænker du at en L / lille XL også vil kunne passe den? Jeg er rimeligt harmonisk/almindeligt bygget.

ja det vil jeg helt sikker tro den kan :) Det er sådan noget lækkert hør agtig stof .
0
pinkmoon
Kort karma: 226
Likede indlæg: 8941

Indlægaf pinkmoon » 13. maj 2025, 14:18

Hør skjorte fra Føtex som er overraskende lækker i kvaliteten.
Jeg er normalt en M/L men jeg er gået helt op i 2XL for at få den oversize.

Jeg har købt 5 stk :genert:

https://www.bilka.dk/produkter/vrs-dame ... igQAvD_BwE
1
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 1231
Likede indlæg: 12555

Indlægaf achillaxedprune » 14. maj 2025, 20:33

Se lige hvad jeg har købt… Billederne yder den ikke rigtigt retfærdighed, det er en fantastisk diskokugle med tyl og herlighed! :love: Billederne er fra tidligere i aftes, hvor jeg var hjemme ved sælger for at prøve den. Og købe den. :-D

Det er et showpiece fra Stine Goya fra 2019, som har været brugt 2 gange før. Begge gange som brudekjole. Så jeg er den 3. ejer af den smukke kjole, og jeg skal bære den til mit kobberbryllup. :lun:

Den har været til skrædder og blevet tilrettet lidt, hvor jeg overvejer at ændre den tilbage for så vidt angår den ene tilretning. Den dybe udskæring var blevet syet lidt til, så den er mindre. Det synes jeg egentlig er lidt synd. Jeg kunne godt lide den dybe udskæring :-D

Men her er et par billeder af en meeeeget glad mig, der prøvede den på tidligere i dag hjemme hos sælger. Man kan se i baggrunden, hvordan den glimter på væggen. Ja, man må gerne shine på sådan en dag! :-D

IMG_7707.jpeg

IMG_7711.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.

Tilbage til "Mode"