Hvad har du sidst købt?

Er UGG støvler stadig fede? Og hvad skal man købe til vinter? Del dine modetips her.
Brugeravatar
Prosperity74
Kort karma: 240
Likede indlæg: 2588

Re: Hvad har du sidst købt?

Indlægaf Prosperity74 » 8. maj 2025, 17:33

Kanga skrev:
Prosperity74 skrev:
Kanga skrev:Et par sommerbukser fra Frau og to nye bh’er fra Prima Donna. Har vist aldrig haft så dyre bh’er før.

Hvor er de bh’er bare så flotte :love: . BH’er fra Prima Donna er min favorit, de sidder så godt

Der er mine første Prima Donna'er. De er flotte, men jeg mangler godt nok den vatterede skål. Men det er nok en vanesag.

Jeg har Prima Donna bh’er med og uden vatteret skål :)
1
Brugeravatar
LaMariposa
Kort karma: 4193
Likede indlæg: 52215

Indlægaf LaMariposa » 9. maj 2025, 06:05

Sommerkjoler fra Apricot (Zalando).Er spændt på at få dem hjem.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
:lun: Be brave

Power doesn't tickle.
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 912
Likede indlæg: 28004

Indlægaf catnip » 9. maj 2025, 07:13

Dansemesteren skrev:To par bukser og tre skjorter fra Massimo Dutti.

Lækre køb! Hvordan er skjorterne i størrelsen? Jeg har selv kig på et par skjorter derfra, men mine tidligere erfaringer med MD tøj er at størrelserne godt kan være lidt off.
0
“There's a lot of attitudes going on around here. Don't let me get one.”
― Ash in Fantastic Mr. Fox
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 1745
Likede indlæg: 38513

Indlægaf TinaW » 9. maj 2025, 08:50

En kjole, der umiddelbart skal bruges, når vi skal til konfirmation her senere på måneden.
Og en bikini.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
Mivsen
Kort karma: 130
Likede indlæg: 1648

Indlægaf Mivsen » 9. maj 2025, 10:49

Er kommet til at bestille den her selvom jeg havde besluttet jeg ikke skulle købe nyt sommertøj :genert:
7
Brugeravatar
FrøkenM
Kort karma: 1494
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 11779

Indlægaf FrøkenM » 9. maj 2025, 10:53

Mivsen skrev:Er kommet til at bestille den her selvom jeg havde besluttet jeg ikke skulle købe nyt sommertøj :genert:

Hvor er den fra? :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
Mivsen

Indlægaf Mivsen » 9. maj 2025, 10:56

FrøkenM skrev:
Mivsen skrev:Er kommet til at bestille den her selvom jeg havde besluttet jeg ikke skulle købe nyt sommertøj :genert:

Hvor er den fra? :)

Her fra :)
https://mettepshop.dk/products/heart-lo ... FYQAvD_BwE
0
Brugeravatar
Dansemesteren
Kort karma: 133
Likede indlæg: 4975

Indlægaf Dansemesteren » 9. maj 2025, 15:03

catnip skrev:
Dansemesteren skrev:To par bukser og tre skjorter fra Massimo Dutti.

Lækre køb! Hvordan er skjorterne i størrelsen? Jeg har selv kig på et par skjorter derfra, men mine tidligere erfaringer med MD tøj er at størrelserne godt kan være lidt off.

Jeg synes de passer som de skal :)
1
I'm looking for a man in finance, trust fund, 6'5", blue eyes.
Fræksak
Kort karma: 526
Likede indlæg: 4705

Indlægaf Fræksak » 10. maj 2025, 15:25

Gider du melde tilbage, når du har modtaget den? Jeg har også kigget på modellen, men så gik det op for mig, at det er one size, og så gad jeg ikke bøvle med det. Jeg synes ikke så tit, at ting, der både skal sidde flot på en XS og XL gør det så godt - men kjolerne er jo fine, så jeg gad godt at de sidder pænt :lol2:
0
Brugeravatar
catnip
Kort karma: 912
Likede indlæg: 28004

Indlægaf catnip » 12. maj 2025, 06:28

Total uden for sæson, men der var ublu tilbud på total lækker hue og matchende halstørklæde i 100% uld fra All Saints, så...

Billede

Billede
2
“There's a lot of attitudes going on around here. Don't let me get one.”
― Ash in Fantastic Mr. Fox
Brugeravatar
Minionine
Kort karma: 230
Likede indlæg: 3761

Indlægaf Minionine » 12. maj 2025, 07:40

Jeg fandt disse wedges fra Ivylee på Vinted, helt ubrugt, til en brøkdel af prisen. De er som en drøm at gå i :love2:
1
Kanga
Kort karma: 263
Likede indlæg: 4936

Indlægaf Kanga » 12. maj 2025, 10:25

Kom lige til at klikke et par Billi Bi-sandaler hjem. Flasher dem, hvis de dur.
1
Brugeravatar
Mivsen

Indlægaf Mivsen » 13. maj 2025, 06:21

Fræksak skrev:

Gider du melde tilbage, når du har modtaget den? Jeg har også kigget på modellen, men så gik det op for mig, at det er one size, og så gad jeg ikke bøvle med det. Jeg synes ikke så tit, at ting, der både skal sidde flot på en XS og XL gør det så godt - men kjolerne er jo fine, så jeg gad godt at de sidder pænt :lol2:

Den var lidt i den dyrere ende end jeg normalt ville købe en kjole til, men altså den er bare lækker :love2: og den passer super fin. Jeg er en S/lille M alt efter hvad det lige er for noget tøj.

Jeg kan ikke lige finde ud af om den er en anelse gennemsigtig forneden, men jeg havde også sort undertøj på da jeg havde den på :)
0
Fræksak
Kort karma: 526
Likede indlæg: 4705

Indlægaf Fræksak » 13. maj 2025, 08:56

Mivsen skrev:
Fræksak skrev:

Den var lidt i den dyrere ende end jeg normalt ville købe en kjole til, men altså den er bare lækker :love2: og den passer super fin. Jeg er en S/lille M alt efter hvad det lige er for noget tøj.

Jeg kan ikke lige finde ud af om den er en anelse gennemsigtig forneden, men jeg havde også sort undertøj på da jeg havde den på :)

Tak :kys: Jeg ved godt det er svært at vurdere, men tænker du at en L / lille XL også vil kunne passe den? Jeg er rimeligt harmonisk/almindeligt bygget.
0
Brugeravatar
Mivsen

Indlægaf Mivsen » 13. maj 2025, 08:59

Fræksak skrev:
Mivsen skrev:
Fræksak skrev:

Tak :kys: Jeg ved godt det er svært at vurdere, men tænker du at en L / lille XL også vil kunne passe den? Jeg er rimeligt harmonisk/almindeligt bygget.

ja det vil jeg helt sikker tro den kan :) Det er sådan noget lækkert hør agtig stof .
0

Tilbage til "Mode"