Hvad har du sidst købt?
Re: Hvad har du sidst købt?
Jeg har brugt 40 kr. på et par nye hyggesokker i Løvbjerg - Store sager
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
- PaleSeptember
- Kort karma: 968
- Likede indlæg: 19974
Jeg har fået denne hjem fra JDY, den er ret pæn på, og så var den ikke så dyr. Nu skal jeg seriøst til at stoppe med at shoppe
4
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Jeg har scoret 2 Selected Femme trøjer i 60% uld/alpaca uld til 550 kr Jeg håber de lever op til forventningerne. Den ene ser meget boxy og stor ud, så jeg bestilte den i 2 størrelser mindre end normalt i håbet om at jeg ikke kommer til at ligne en der har stjålet min mors tøj. Jeg er så træt af moden med uformelige trøjer...
3
- Nevertheless she persisted -
- Mani
- Kort karma: 1922
- Geografisk sted: Østjylland
- Likede indlæg: 25244
catnip skrev:Jeg har scoret 2 Selected Femme trøjer i 60% uld/alpaca uld til 550 kr Jeg håber de lever op til forventningerne. Den ene ser meget boxy og stor ud, så jeg bestilte den i 2 størrelser mindre end normalt i håbet om at jeg ikke kommer til at ligne en der har stjålet min mors tøj. Jeg er så træt af moden med uformelige trøjer...
Åh, de ligner noget man kan bo i.
Tænker desværre det er i expat land du har fundet dem til den pris (jeg bestiller i øvrigt også i mindre størrelse når de er alt for oversize - har en i XS, selvom jeg normalt er M/L)
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
- LaMariposa
- Kort karma: 3867
- Likede indlæg: 46263
LaMariposa skrev:Jeans fra Mango. Troede aldrig, at jeg skulle have den her model i jeans, men de sidder vildt godt og giver en god røv
Ville lige følge op, for de her er virkelig skønne. Det er omsider lykkes mig at finde et par bukser, der passer rundt om maven uden at blive for store over røven, og de er klart mine foretrukne jeans. Har købt dem i en lysere model også.
0
Be brave
Never a dull moment...
Never a dull moment...
- lillebjoern
- Kort karma: 713
- Likede indlæg: 10744
catnip skrev:Jeg har scoret 2 Selected Femme trøjer i 60% uld/alpaca uld til 550 kr Jeg håber de lever op til forventningerne. Den ene ser meget boxy og stor ud, så jeg bestilte den i 2 størrelser mindre end normalt i håbet om at jeg ikke kommer til at ligne en der har stjålet min mors tøj. Jeg er så træt af moden med uformelige trøjer...
Fuck me, begge trøjer er for store. Men virkelig lækre i kvaliteten. For fanden altså! Jeg beholder måske den første. Den er størrelse XS og stadig lidt boxy (WTF?!), så jeg skal lige tænke lidt. Den er stadig lidt af et steal til den pris/kvalitet. Den grå gør bare ikke noget godt for mig som den er skåret, kort og boxy og ærmerne er meget mere puffede end jeg troede. Sådan ser den slet ikke ud på billederne, og man blev anbefalet at købe sin normale størrelse. Argh, jeg er træt af det!
0
- Nevertheless she persisted -
En viskosetrik fra Kaffe Curve. Jeg kan godt lide de store, plisserede ballonærmer. Og så er det rart at få lidt farve ind i min efterårsgarderobe.
2
You can't spell awesome without me.