Mivsen skrev:jeg prøver lige en mere nu i er så gode til at finde ting
Line Franck har den her kjole på i fra hus til halsen, nogen der ved hvor den er fra. Beklager den ringe kvalitet.
Fra Instagram:
Line Franck har den her kjole på i fra hus til halsen, nogen der ved hvor den er fra. Beklager den ringe kvalitet.
Boevsedragen skrev:Mivsen skrev:jeg prøver lige en mere nu i er så gode til at finde ting
Fra Instagram:
Mivsen skrev:Boevsedragen skrev:Mivsen skrev:jeg prøver lige en mere nu i er så gode til at finde ting
Fra Instagram:
øv , men tak alligevel
Mivsen skrev:Boevsedragen skrev:Mivsen skrev:jeg prøver lige en mere nu i er så gode til at finde ting
Fra Instagram:
øv , men tak alligevel
RavenClaw skrev:Mivsen skrev:jeg prøver lige en mere nu i er så gode til at finde ting
Hvis det er mønstret, du er vild med, findes den også som cardigan
https://trendsales.dk/c/29669714
Nigleb skrev:Kæmpe grønt til den der kan finde denne i str. M til mig
Jeg har ledt efter en cropped blazer i hør i lige den farve, efter at have set dem på “alle” i Spanien sidste år. Denne hang pludselig i den lokale Only, men kun i L, som er lige oversize nok til min smag. S ville fitte- og kan findes online et sted, men vil helst have den i M
Kan se at der også er andre lignende ved søgning, men nu var det lige denne
Den er fra Jdy og hedder jdy say cropped blazer wvn oatmeal.
Nigleb skrev:Kæmpe grønt til den der kan finde denne i str. M til mig
Jeg har ledt efter en cropped blazer i hør i lige den farve, efter at have set dem på “alle” i Spanien sidste år. Denne hang pludselig i den lokale Only, men kun i L, som er lige oversize nok til min smag. S ville fitte- og kan findes online et sted, men vil helst have den i M
Kan se at der også er andre lignende ved søgning, men nu var det lige denne
Den er fra Jdy og hedder jdy say cropped blazer wvn oatmeal.
PaleSeptember skrev:Der er vist andre end mig herinde, der bruger shape strømpebukserne i 80 denier fra Rema.
Har I andre også oplevet, at de er skrumpet i størrelsen? Jeg har 4 gamle par i XL, som passer fint. For nogle mdr. siden købte jeg to nye par. Det ene par fik jeg rykket i stykker, allerede første gang jeg tog dem på, fordi de var så sindssygt stramme. Det andet par har jeg brugt nogle gange, og de er jo så også vasket nogle gange, og jeg har dem på i dag, og kan tydeligt mærke, at de er mindre end de gamle par, jeg har. Selvfølgelig er de gamle par godt brugt og også vasket mange gange, men da jeg købte dem var jeg altså også større og vejede mere, end jeg gør nu.
Cosi skrev:PaleSeptember skrev:Der er vist andre end mig herinde, der bruger shape strømpebukserne i 80 denier fra Rema.
Har I andre også oplevet, at de er skrumpet i størrelsen? Jeg har 4 gamle par i XL, som passer fint. For nogle mdr. siden købte jeg to nye par. Det ene par fik jeg rykket i stykker, allerede første gang jeg tog dem på, fordi de var så sindssygt stramme. Det andet par har jeg brugt nogle gange, og de er jo så også vasket nogle gange, og jeg har dem på i dag, og kan tydeligt mærke, at de er mindre end de gamle par, jeg har. Selvfølgelig er de gamle par godt brugt og også vasket mange gange, men da jeg købte dem var jeg altså også større og vejede mere, end jeg gør nu.
Samme erfaring her med det sidste par, jeg købte. Jeg troede bare, at jeg var lige rigeligt oppustet