Iôunn skrev:Mit liv i fremtiden!
Katten ser ud til at være ligeså træt af situationen, som du gør

Iôunn skrev:Mit liv i fremtiden!

Flora skrev:Iôunn skrev:Mit liv i fremtiden!

Ado skrev:Min hund og jeg skal på kroophold i december, mens min mand holder julefrokost herhjemme. Det er en tradition. Jeg glæder mig voldsomt! Det er en hundekro! Hvor hunde må spise med i restauranten, og hvor der er menukort til både hund og ejer. Og der er agilitybane, og hundeskove og store skove.
TinaW skrev:Flora skrev:Iôunn skrev:Mit liv i fremtiden!
Det er bare en typisk grumpy gråstribet kat
Aragorn skrev:TinaW skrev:Flora skrev:Iôunn skrev:Mit liv i fremtiden!
Det er bare en typisk grumpy gråstribet kat
De er for det meste nogle basser og ind mellem nogle bøsser, men alle katte er gode katte.

WorldCat skrev:Ej hvor sjovt.
Men hvor realistisk er det? Altså, er det sådan i ser ud IRL?
Ok. Det skal jeg så nok lige tænke over.TinaW skrev:WorldCat skrev:Ej hvor sjovt.
For mit vedkommende er der nogle af billederne der kommer ret tæt på, mens andre er ret langt fra.
Det her er to af dem, der ligner mest:

WorldCat skrev:Ok. Det skal jeg så nok lige tænke over.TinaW skrev:WorldCat skrev:Ej hvor sjovt.
For mit vedkommende er der nogle af billederne der kommer ret tæt på, mens andre er ret langt fra.
Det må jeg lige lege med. Så må jeg se, om det bliver for meget mig.TinaW skrev:WorldCat skrev:Ok. Det skal jeg så nok lige tænke over.TinaW skrev:WorldCat skrev:Ej hvor sjovt.
Der er nogle af de billeder Gemini har lavet af mig, jeg ikke har lagt op, fordi de er 100 % spot on.
Men altså, hvis man kender mig, kan man nok godt se det er mig, på en del af dem, jeg har lagt i tråden.
Men chatgtp er ikke kommet lige så tæt på.