Jeg fryder mig gevaldigt, når der af og til er politirazzia rettet mod cyklister, der hvor det er værst. Nogle af dem går helt amok, når de får bøder for at cykle i fodgængerfeltet eller hen over fortovet.

Purple Haze skrev:Artem skrev:.Magic. skrev:Jeg er desuden ret irriterende når hesten og jeg er på cykeltur fordi vi nogle gange har oplevet løbehjul og cykelryttere komme forbi os med høj fart. Så nu er vi ganske enkelt begyndt at fylde hele cykelstien så folk er nødt til at sige noget for at komme forbi.
Det er skide træls for dem der ikke bare kan blæse forbi men jeg synes også det ville være træls hvis min hest blev forskrækket og kom til skade.
Synes det er fint nok du gør det, og så skal du huske at de fleste mennesker ikke ved hvordan man skal opføre sig i nærheden af en hest.
Som feks med at komme susende tæt forbi.
I bil har jeg feks selv lært at man skal køre forbi en hest på vejen med lav fart og så stor afstand som muligt.
Men var ikke klar over at det også kunne være et problem når jeg cykler eller løber.
Hvor en af mine løbevenner har lært mig at man bør gå hvis man feks kommer om ved en rytter i skoven.![]()
Det er jo sådan noget jeg aldrig selv ville have tænkt på.
Jeg er ret sikker på jeg ville gøre det helt forkert og forsøge at komme så langt væk fra en hest/rytter som muligt - og hurtigst muligt.
Og ville skide grønne grise hvis jeg skulle passere en der fylder hele cykelstien.
Går som regel også en stor bude udenom hunde i snor - og hvis de er uden snor er det ud midt på vejen/over på den anden side, hvis det er muligt.
Finder dyr jeg ikke kender skræmmende og utilregnelige.