Hvad undrer du dig over.
- Misantropen
- Kort karma: 1131
- Likede indlæg: 23872
Re: Hvad undrer du dig over.
Er det realistisk at man vil kunne deltage i et heldags arrangement på søndag, hvis man får konstateret lungebetændelse og sættes i behandling i dag onsdag?
Jeg har aldrig haft lungebetændelse, men jeg synes det virker ret optimistisk.
0
Misantropen skrev:Er det realistisk at man vil kunne deltage i et heldags arrangement på søndag, hvis man får konstateret lungebetændelse og sættes i behandling i dag onsdag?
De gange jeg har haft det, har jeg været hundesyg i mindst et par uger….som i en uges tid op til diagnosen, og derefter en mere inden medicinen rigtig får fat.
Jeg ville ikke kunne en skid på søndag, så jeg synes det lyder meget optimistisk.
Men da jeg har astma, så bliver jeg meget syg af luftvejsinfektioner.
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. 

- Misantropen
Santa skrev:Misantropen skrev:Er det realistisk at man vil kunne deltage i et heldags arrangement på søndag, hvis man får konstateret lungebetændelse og sættes i behandling i dag onsdag?
De gange jeg har haft det, har jeg været hundesyg i mindst et par uger….som i en uges tid op til diagnosen, og derefter en mere inden medicinen rigtig får fat.
Jeg ville ikke kunne en skid på søndag, så jeg synes det lyder meget optimistisk.
Jeg håber du har ret. Hun var okay frisk i sidste uge, og håber selvfølgelig på at være frisk nok til på søndag, men jeg kan mærke at jeg også er lidt irriteret over at hun ikke bare melder afbud allerede nu. Jeg ved heller ikke om man kan risikere at der vil være noget i forhold til smitte, men jeg frygter lidt at hun satser på at hun er frisk nok til at kunne bide sygdommen i sig.
Jeg har kun mine egne forkølelser og influenzaer at sammenligne med, og der har jeg sjældent været frisk nok til at deltage i et heldagsarrangement efter nogke dage, men det har også været uden medicinsk behandling. Jeg ved ikke om det har noget at sige. Det er mange år siden at jeg har fået penicillin og antibiotika, men det kan vel også give nogle bivirkninger?
0
Misantropen skrev:Er det realistisk at man vil kunne deltage i et heldags arrangement på søndag, hvis man får konstateret lungebetændelse og sættes i behandling i dag onsdag?
Jeg ville ikke kunne det de gange jeg har haft lungebetændelse. Jeg plejede at være temmelig syg/træt i hvert tilfælde en uge efter penicillin start.
Men folk er jo meget forskellige, så det er svært at sige noget fornuftigt om.
1
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Misantropen skrev:Santa skrev:Misantropen skrev:Er det realistisk at man vil kunne deltage i et heldags arrangement på søndag, hvis man får konstateret lungebetændelse og sættes i behandling i dag onsdag?
Jeg håber du har ret. Hun var okay frisk i sidste uge, og håber selvfølgelig på at være frisk nok til på søndag, men jeg kan mærke at jeg også er lidt irriteret over at hun ikke bare melder afbud allerede nu. Jeg ved heller ikke om man kan risikere at der vil være noget i forhold til smitte, men jeg frygter lidt at hun satser på at hun er frisk nok til at kunne bide sygdommen i sig.
Jeg har kun mine egne forkølelser og influenzaer at sammenligne med, og der har jeg sjældent været frisk nok til at deltage i et heldagsarrangement efter nogke dage, men det har også været uden medicinsk behandling. Jeg ved ikke om det har noget at sige. Det er mange år siden at jeg har fået penicillin og antibiotika, men det kan vel også give nogle bivirkninger?
Hvis det er lungebetændelse, der kan behandles med antibiotika, tænker jeg ikke du skal være bekymret for smitte.
Men jeg tænker ikke, det er realistisk at forvente at være frisk til et heldags arrangement på søndag.
1
Lige præcis lungebetændelse er hårdt for kroppen og det tærer meget på kræfterne. Jeg ville ikke satse på det.
1
- Misantropen
Tak for jeres svar. Selvom jeg er ked af det på hendes vegne over ikke at kunne komme med, og ved ved at indrømme det, så håber jeg lidt at hun er så dårlig at hun slet ikke kan tage chancen.
0
- Anne Droid
- Kort karma: 165
- Likede indlæg: 6269
På Ønskeskyen får jeg forslag om at følge folk jeg ikke kender. Det er fanme mærkeligt
7
Klimatosse
Hvor Det sidste måltid bliver af. Det er nu anden uge i træk, der ikke er kommet nyt. Måske er sæsonen slut?
0
Livslinjen: 70 201 201
-
Iforbifarten
- Kort karma: 73
- Likede indlæg: 1725
Rapfisk skrev:Hvor Det sidste måltid bliver af. Det er nu anden uge i træk, der ikke er kommet nyt. Måske er sæsonen slut?
Det er den. Tjekkede det vist på Lærke Kløvedals Instagram profil. Manglede også det næste afsnit.
Tror der bruges tid på bogpromovering.
0
Iforbifarten skrev:Rapfisk skrev:Hvor Det sidste måltid bliver af. Det er nu anden uge i træk, der ikke er kommet nyt. Måske er sæsonen slut?
Det er den. Tjekkede det vist på Lærke Kløvedals Instagram profil. Manglede også det næste afsnit.
Tror der bruges tid på bogpromovering.
Øv, men tak!

0
Livslinjen: 70 201 201
Jeg sidder og ser drag racing fra Australien, den største klasse Top Fuel.
Det er AFSINDIGT støjende, så når man ser teamet som er tilknyttet raceren, så er det imponerende der er nogen som hverken bruger høreværn eller propper.
Måske stikker de fingre i ørerne, og andre står med hænderne i lommen.
Det er AFSINDIGT støjende, så når man ser teamet som er tilknyttet raceren, så er det imponerende der er nogen som hverken bruger høreværn eller propper.
Måske stikker de fingre i ørerne, og andre står med hænderne i lommen.
0
Disse mænds bryster. Det er fra ét eller andet Paradise hotel/Robinson.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein
paint skrev:Disse mænds bryster. Det er fra ét eller andet Paradise hotel/Robinson.![]()
Hvad er det ved dem, der undrer dig?
0
TinaW skrev:paint skrev:Disse mænds bryster. Det er fra ét eller andet Paradise hotel/Robinson.![]()
Hvad er det ved dem, der undrer dig?
Jeg synes de ser ret 'fyldige' ud, af mandebryster at være. Den éne har jo næsten hængebryster.
Mandebryst (normal størrelse, efter min mening)
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den
― Albert Einstein
― Albert Einstein