Elverpigen skrev:Den utilpashed i maven + hovedpine, jeg vågnede med sidste onsdag, har ikke givet helt slip her de første dage af min ferie, så er lidt på ½ kraft stadigvæk![]()
(...)
Planen var også at geare ned og gå nogle lange ture, men så begyndte min ene fod at blive underlig øm, selv om den slet ikke skulle være belastet![]()
Selv om der var ros for indsatsen og fremgangen hos fysioterapeuten, så er der opstået et problem med en af øvelserne, som jeg ikke rigtigt har tiltro til, at der er helt styr på endnu, selv om jeg selvfølgelig håber det.
Selv om jeg har taget den mere med ro, så er det som om at kroppen har scoret nogle flere spin-off reaktioner fra skuldershowet, hvilket har spændt ben for flere af mine forsigtigt aktive sommerferieplaner, øv!
Og selv om fødderne også er blevet forkælet med diverse restitutionsøvelser, varme bade og selvmassage, er de stadig alt for klar til at overspænde
Min telefon har også drillet med ikke at ville ringe op et par gange, men gerne gå på nettet, hvilket ledte til noget irriterende dårlig timing. Håber at genstart har fikset problemet, når nu udbyderens net ikke skulle have haft driftforstyrrelser.

Be brave