Kan konstatere at jeg må være ved at være gammel.
https://underholdning.tv2.dk/2024-12-03 ... aa-spotify
For når jeg ser listen med de mest streamede kunstnere i Danmark i 2024 så er der nærmest ingen af dem jeg kender.
Og med de mest mest streamede sange i 2024. Er der ingen af dem jeg kunne finde på streame. Har dog hørt flere af dem i radioen.
Mest lyttede musik i 2024
Mest lyttede musik i 2024
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Re: Mest lyttede musik i 2024
Galoldriel skrev:Artem skrev:Kan konstatere at jeg må være ved at være gammel.
https://underholdning.tv2.dk/2024-12-03 ... aa-spotify
For når jeg ser listen med de mest streamede kunstnere i Danmark i 2024 så er der nærmest ingen af dem jeg kender.
Og med de mest mest streamede sange i 2024. Er der ingen af dem jeg kunne finde på streame. Har dog hørt flere af dem i radioen.
Intet af det siger mig noget heller. Jeg kender nogle få af navnene og nogle få af deres numre, men det er ikke noget jeg hører. Og jeg sidder ellers ikke fast i den musik jeg hørte som ung.
Nu joker du, er der lavet godt musik siden du var ung?

0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Jeg kender stort set alle artisterne på både den danske og den internationale liste, men det eneste jeg selv opsøger, hvor det ikke er i radio el lign til er Billie Eilish.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Sofakartoflen skrev:Jeg bryder mig generelt ikke så meget om hip hop eller rap,- men eftersom jeg godt kan lide omkvædet i nogle af Nik og Jays sange og har nydt koncerter med dem, skal jeg ikke afvise, at der findes en sang, som Gilli, Kesi og lignende har lavet, som jeg vil synes er ok. Jeg bryder mig så heller ikke om for meget autotune, og jeg synes sproget ofte er dårligt, - så jeg er generelt for gammel til den genre.
Taylor Swift og Weeknd kan jeg til gengæld rigtig godt lide. Der er numre, som er på mine playlister på Spotify.
Billie Eilish kender jeg lidt, men jeg er ikke ubetinget vild med hende.
Min mest spillede sang på Spotify er "At my worst" med Pink Sweat$
Selv om jeg som sagt ikke rigtig kender de kunstnere, så er det også mit indtryk at der mest er tale om rap og meget mainstream pop. Hvilket jeg sjældent finder godt. Hvor jeg mere er til rock, også det lidt mere hårde nogle gange. Og det er åbenbart ikke en populær genre i dag.
0