Hvem skal du til koncert med næste gang?
- Mi55y
- Kort karma: 1266
- Geografisk sted: Århus med bolleÅ
- Likede indlæg: 20517
Re: Hvem skal du til koncert med næste gang?
Personaleforeningen på job inviterer til Disturbed i september, og det kan man jo ikke sige nej til. Jeg kunne i hvert fald ikke 

6
S - 09.10.18 .png)
K - 05.03.21
.png)
K - 05.03.21

Mews sidste koncert på lørdag! Det bliver nostalgisk, da jeg nok har set dem 10-15 gange live de seneste 20 år.
0
Guns n roses d. 29. juni.
Jeg var IKKE imponeret til den sidste koncert men de får en chance da min mand købte billetter uden at spørge om jeg ville med
Vi tager en overnat i Århus og leger turister inden koncerten. Tror faktisk aldrig jeg har været turist i Århus. Har vist kun været der få gange pga koncert og så hjem igen.
Jeg var IKKE imponeret til den sidste koncert men de får en chance da min mand købte billetter uden at spørge om jeg ville med
Vi tager en overnat i Århus og leger turister inden koncerten. Tror faktisk aldrig jeg har været turist i Århus. Har vist kun været der få gange pga koncert og så hjem igen.
1
- FunnyGames666
- Kort karma: 27
- Geografisk sted: A galaxy far far away
- Likede indlæg: 576
Fuck Northside, jeg springer over i år. Jeg har solgt min billet. Nu kommer Jsmes Blake jo heller ikke, og det var primært derfor jeg havde billetten.
Men nu er jeg også blevet hamret ned bagfra af en cyklist og har slået hovedet ind i kanten på en bænk.
Jeg har symptomer på hjernerystelse, såsom hovedpine, lys og lydsensitiv, jeg er groggy og jeg har et brillehæmatom.
Jeg ser herrens ud og vil ikke vise mig offentligt.
Men nu er jeg også blevet hamret ned bagfra af en cyklist og har slået hovedet ind i kanten på en bænk.
Jeg har symptomer på hjernerystelse, såsom hovedpine, lys og lydsensitiv, jeg er groggy og jeg har et brillehæmatom.
Jeg ser herrens ud og vil ikke vise mig offentligt.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"Fear is the path to the dark side … fear leads to anger … anger leads to hate … hate leads to suffering."

- NejJegErIkkeAsiat
- Kort karma: 358
- Geografisk sted: Hafnia
- Likede indlæg: 7677
.Magic. skrev:Guns n roses d. 29. juni.
Jeg var IKKE imponeret til den sidste koncert men de får en chance da min mand købte billetter uden at spørge om jeg ville med![]()
Når man tager til Gn'R koncert skal det være for nostalgien og festens skyld
Jeg har hørt dem både på Roskilde '06, Aalborg i 2010, Axl og AC/DC 2015, Parken 2017, Odense 2018 og nu også Aarhus 2025.
Kvaliteten af Axl's stemme er kun blevet værre. Hans stemme er desværre ødelagt og man skal nok prøve ikke at forvente fortidens storhed, når man møder op til deres koncerter. Så vil man med garanti blive skuffet.
Jeg ser selv frem til en fest, og musikken er ikke blevet dårligere. Udover det glæder jeg mig til at opleve Public Enemy som speciel guests.
Min næste koncert bliver i aftane og i morgen, hvor jeg skal til Haslev Festdage. Ser frem til Magtens Kooridorer, DAD og DJ Aligator

0
NejJegErIkkeAsiat skrev:.Magic. skrev:Guns n roses d. 29. juni.
Jeg var IKKE imponeret til den sidste koncert men de får en chance da min mand købte billetter uden at spørge om jeg ville med![]()
Når man tager til Gn'R koncert skal det være for nostalgien og festens skyld![]()
Jeg har hørt dem både på Roskilde '06, Aalborg i 2010, Axl og AC/DC 2015, Parken 2017, Odense 2018 og nu også Aarhus 2025.
Kvaliteten af Axl's stemme er kun blevet værre. Hans stemme er desværre ødelagt og man skal nok prøve ikke at forvente fortidens storhed, når man møder op til deres koncerter. Så vil man med garanti blive skuffet.
Jeg ser selv frem til en fest, og musikken er ikke blevet dårligere. Udover det glæder jeg mig til at opleve Public Enemy som speciel guests.
Min næste koncert bliver i aftane og i morgen, hvor jeg skal til Haslev Festdage. Ser frem til Magtens Kooridorer, DAD og DJ Aligator
Det kan du have ret i
Sådan har jeg slet ikke tænkt på det 
0
Robbie på torsdag.
0
You can't spell awesome without me.
- Guilded_Lily
- Kort karma: 1041
- Likede indlæg: 14948
Dagens udvalgte på festival:
Klubien & Dans'orkesteret
Bikstok
Mumle
Hugorm
Gasoline
Andreas Odbjerg
Klubien & Dans'orkesteret
Bikstok
Mumle
Hugorm
Gasoline
Andreas Odbjerg
0
Ved jeg ikke endnu. Men jeg var til koncert med Peter A.G. for nyligt. Han er stadig god, selvom han er 72.
Nu jeg ser på programmet her i lokalområdet, tænker jeg dog, at den næste koncert evt. kunne blive med Scarlett Pleasure. Men vi får se...
Nu jeg ser på programmet her i lokalområdet, tænker jeg dog, at den næste koncert evt. kunne blive med Scarlett Pleasure. Men vi får se...
0
- NejJegErIkkeAsiat
- Kort karma: 358
- Geografisk sted: Hafnia
- Likede indlæg: 7677
Jeg ved det ikke helt. Men vi holder øje med billetter til Electric Callboy senere på måneden.
Efter koncerten med dem i Royal Arena i lørdags må vi bare opleve dem igen. De var SINDSYG fede
Vi har også kigget på Download Festival i England til sommer, hvor de også spiller.
Efter koncerten med dem i Royal Arena i lørdags må vi bare opleve dem igen. De var SINDSYG fede
Vi har også kigget på Download Festival i England til sommer, hvor de også spiller.
0