Fit før jul - fællestråd!
-
D.itsen
- Kort karma: 605
- Geografisk sted: Vestsjælland
- Likede indlæg: 10713
Re: Fit før jul - fællestråd!
Jaaaa tilbage i træningscenteret. Der var ikke sket ret meget i rummet, men det er vel blevet forberedt til det der skal ske.
Man kan diskutere om det er klogt at dødløfte samme vægt efter 14 dages pause, som før. Men det er sjovt.
3x3x85 kg på dødløft, og ramt 7 runder af fys træning. Ugens 2. Løbetur skulle gerne blive i morgen tidligt
Man kan diskutere om det er klogt at dødløfte samme vægt efter 14 dages pause, som før. Men det er sjovt.
3x3x85 kg på dødløft, og ramt 7 runder af fys træning. Ugens 2. Løbetur skulle gerne blive i morgen tidligt
3
UH UH UH UH KORT 
Hjemme i DK igen

Hjemme i DK igen

- LaMariposa
- Kort karma: 4220
- Likede indlæg: 52958
Har desværre ikke kunnet træne mere end to gange denne uge, fordi jeg fik lavet et lille indgreb i tirsdags og har haft ret ondt siden da. Håber at være tilbage til almindelig træning mandag, for jeg bliver altså småbims af at undvære det.
Til gengæld er jeg kommet rigtig godt i gang med den personlige træner, og det virker lovende. Har haft en uge, hvor jeg har haft helt styr på kosten, og der er røget 500 gram (nu siger den 63,8), hvilket jeg tænker må være væske. Men det er dejligt at føle, at der for en gangs skyld har været styr på det i den her uge - og at det på sigt kan lette lidt på ADHD-symptomerne, at jeg spiser bedre.
Til gengæld er jeg kommet rigtig godt i gang med den personlige træner, og det virker lovende. Har haft en uge, hvor jeg har haft helt styr på kosten, og der er røget 500 gram (nu siger den 63,8), hvilket jeg tænker må være væske. Men det er dejligt at føle, at der for en gangs skyld har været styr på det i den her uge - og at det på sigt kan lette lidt på ADHD-symptomerne, at jeg spiser bedre.
1
Be bravePower doesn't tickle.
-
D.itsen
Løb 35 min basis-løb i går morges. Det var godt nok en skøn morgen
Styrketræning i dag. Jeg holdt mig pænt fra både dødløft og squat, mine ben var noget ømme fra træningen torsdag
men ganske fin træning.
Styrketræning i dag. Jeg holdt mig pænt fra både dødløft og squat, mine ben var noget ømme fra træningen torsdag
men ganske fin træning.
1
UH UH UH UH KORT 
Hjemme i DK igen

Hjemme i DK igen

-
Sorenspige
- Kort karma: 1096
- Likede indlæg: 12719
Jeg fik trænet i formiddags. Ellers har jeg ikke været afsted i den her uge pga life.
3
-
D.itsen
Løb 1 time i dag og lavede den 9. Runde fys-træning. Og så lidt udstrækning.
Ganske godkendt uge i forhold til træning
Ganske godkendt uge i forhold til træning
3
UH UH UH UH KORT 
Hjemme i DK igen

Hjemme i DK igen

-
D.itsen
Bentræning i dag. Hip thrusters, rdl, dødløft (3*6*75 kg) og squat. Jeg er spændt på om jeg kan gå i morgen
planen er at løbe i morgen tidligt og så træne overkrop efter arbejde. Kan godt være jeg kommer til at fortryde den plan 
planen er at løbe i morgen tidligt og så træne overkrop efter arbejde. Kan godt være jeg kommer til at fortryde den plan 
3
UH UH UH UH KORT 
Hjemme i DK igen

Hjemme i DK igen

-
D.itsen
Jeg flyttede løbeturen til efter arbejde, så jeg kun behøvede gå i bad én gang i dag. Og lidt for at kunne blive lidt længere i sengen
48 min løb med 7x40 sek intervaller. Kunne ikke helt ramme tempoet, men ganske ok tur. Bagefter styrketræning af overkrop, det var også fint, selvom højre skuldre ikke elsker mig. Min fys bliver aldrig arbejdsløs.
I morgen er træningsfri udover måske noget fys-træning
48 min løb med 7x40 sek intervaller. Kunne ikke helt ramme tempoet, men ganske ok tur. Bagefter styrketræning af overkrop, det var også fint, selvom højre skuldre ikke elsker mig. Min fys bliver aldrig arbejdsløs.
I morgen er træningsfri udover måske noget fys-træning
3
UH UH UH UH KORT 
Hjemme i DK igen

Hjemme i DK igen

Der sker alt for meget, både på arbejde og i fritiden pt, men jeg har styrketrænet i mandags som jeg plejer og trænet lidt løb i dag. Når så muligvis heller ikke mere denne uge. 

1
-
Sorenspige
- Kort karma: 1096
- Likede indlæg: 12719
ina skrev:Der sker alt for meget, både på arbejde og i fritiden pt, men jeg har styrketrænet i mandags som jeg plejer og trænet lidt løb i dag. Når så muligvis heller ikke mere denne uge.
Du har stadig trænet mere end mig
. Jeg er også væk hele weekendens, så der kan jeg heller ikke træne.
0
Sorenspige skrev:ina skrev:Der sker alt for meget, både på arbejde og i fritiden pt, men jeg har styrketrænet i mandags som jeg plejer og trænet lidt løb i dag. Når så muligvis heller ikke mere denne uge.
Du har stadig trænet mere end mig. Jeg er også væk hele weekendens, så der kan jeg heller ikke træne.
Det er det samme herhjemme. Jeg kom afsted en gang i sidste uge. Var afsted i mandags og håber virkelig jeg kommer afsted både fredag og søndag.
1
- LaMariposa
Bøtte skrev:Sorenspige skrev:ina skrev:Der sker alt for meget, både på arbejde og i fritiden pt, men jeg har styrketrænet i mandags som jeg plejer og trænet lidt løb i dag. Når så muligvis heller ikke mere denne uge.
Du har stadig trænet mere end mig. Jeg er også væk hele weekendens, så der kan jeg heller ikke træne.
Det er det samme herhjemme. Jeg kom afsted en gang i sidste uge. Var afsted i mandags og håber virkelig jeg kommer afsted både fredag og søndag.
Al træning er bedre end ingen træning, og nogle gange kan det bare ikke lade sig gøre.
4
- LaMariposa
Nå, men jeg har nogenlunde orden i underlivet igen efter sidste uges indgreb, så jeg har trænet normalt i denne uge indtil videre. Er også godt i gang med forløbet med kost hos min nye coach, og det fungerer super godt. Så det giver mig en god følelse af rutine, selvom mit hoved stadig har alt for travlt.
5
-
D.itsen
Planen var egentligt løb i morges, men jeg var helt væk da vækkeuret ringede. Så stoppede tidligt på arbejde, og løb en tur i det fantastiske vejr. 42 min med 4x4 min intervaller. De var godt nok stride, og det er kun en smule hurtigere end jeg skal løbe 5 km, og har lidt svært ved at se mig holde det tempo i længere tid.
3
UH UH UH UH KORT 
Hjemme i DK igen

Hjemme i DK igen

LaMariposa skrev:Bøtte skrev:Sorenspige skrev:ina skrev:Der sker alt for meget, både på arbejde og i fritiden pt, men jeg har styrketrænet i mandags som jeg plejer og trænet lidt løb i dag. Når så muligvis heller ikke mere denne uge.
Al træning er bedre end ingen træning, og nogle gange kan det bare ikke lade sig gøre.
Det har du ret i. Det er bare så nemt at slå sig selv oveni hovedet over alt det man ikke får gjort.
0
D.itsen skrev:Planen var egentligt løb i morges, men jeg var helt væk da vækkeuret ringede. Så stoppede tidligt på arbejde, og løb en tur i det fantastiske vejr. 42 min med 4x4 min intervaller. De var godt nok stride, og det er kun en smule hurtigere end jeg skal løbe 5 km, og har lidt svært ved at se mig holde det tempo i længere tid.
Måske dumt spørgsmål, men hvordan fungerer de intervaller? Er det løbe 4 minutter, gå 4 minutter?
0