Fit før sommerferien - fællestråd
- Galoldriel
- Kort karma: 1104
- Likede indlæg: 14288
Re: Fit før sommerferien - fællestråd
Jeg har trænet en halv time med kettlebells for hele kroppen og herefter 30 minutter glutes. Jeg synes min bagdel er blevet lidt fladere efter min træningspause, så det må jeg have gjort noget ved 

0
I say pshaw and fiddle-faddle to fear!
- Uncle Traveling Matt
- Uncle Traveling Matt
Jeg havde glemt min datter skulle til læge i eftermiddag, så jeg fik ikke trænet. Jeg var vågen 1,5 time i nat, så når jeg har luftet hunden om lidt, vinder sofaen altså efterfølgende. I morgen står den på træning i centret, så tænker det er ok med en pause i dag.
1
Jeg fik trænet i morges. Månedens 10. Og dermed nåede jeg også målet for juni. Satser på lige at nå en enkelt mere på mandag.
2
- Galoldriel
Jeg har danset i en time. Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle gå til den, for jeg har til min overraskelse ret ømme lægmuskler. Men når musikken spiller, så tager det ene det andet. Det er 100 gange sjovere end at løbe!
2
- Uncle Traveling Matt
- Uncle Traveling Matt
Jeg har trænet med min ret gravide veninde i morges. Det sætter visse begrænsninger når jeg planlægger træninger (ingen burpees f.eks.
) men var rigtig hyggeligt og effektivt trods alt.

0
Don’t drink the Kool-Aid! 

-
- Kort karma: 1045
- Likede indlæg: 11385
Bøtte skrev:Jeg fik trænet i morges. Månedens 10. Og dermed nåede jeg også målet for juni. Satser på lige at nå en enkelt mere på mandag.
Hvor er du sej

Jeg har ikke trænet i den her uge. Der er mange forklaringer og grunde, men en del skyldes også, at jeg har prioriteret noget andet (fx alenetid herhjemme) højere.
Planen er at komme afsted på søndag og mindst en gang i næste uge.
1
- Galoldriel
20 minutter med kettlebell, 30 minutter med kropsvægtsøvelser for underkroppen. Og så 10 minutter for arme og bryst. Nu skal jeg slappe af før jeg skal slå græs.
1
- Uncle Traveling Matt
- Uncle Traveling Matt
1.000 m svømning på 22 min i går. Syntes jeg faktisk er okay.
Og så skal jeg til dans i aften.
Skulle jo gerne se godt ud i min nye bikini på ferien.
Og så skal jeg til dans i aften.
Skulle jo gerne se godt ud i min nye bikini på ferien.

3
- Galoldriel
Jeg har knoklet i haven i 1,5 time. Gad vide hvor mange kalorier den slags arbejde forbrænder. Jeg tror det er en hel del - det føles i hvert fald som at have trænet hårdt.
1
- Uncle Traveling Matt
- Uncle Traveling Matt
Er endelig landet i en holdbar rytme - og jeg kan se på mavsen (hvor det sidste altid hygger sig, provokerende), at det går stadigt frem. Jeg tænker omkring 5-7 kilo fedt mere, så er jeg egentlig ok tilfreds - alt i alt.
Går også langsomt over til vedligehold af muskelmasse fremfor opbygning - da jeg ikke selv synes det er pænt med for store muskler. Jeg er nået et ok punkt - og vil derfor finde core øvelser som mest er fokuseret på at bruge kroppen, uden vægte eller udstyr. Det vil gøre det endnu nemmere for mig at holde dette show kørende.
Så må tiden komme til, at finde noget kvinde-tingest. Gad vide om jeg kan holde fokus på det - og finde overskud til at komme i situationer hvor mine styrker kan komme til udtryk.
Det må tiden vise
Går også langsomt over til vedligehold af muskelmasse fremfor opbygning - da jeg ikke selv synes det er pænt med for store muskler. Jeg er nået et ok punkt - og vil derfor finde core øvelser som mest er fokuseret på at bruge kroppen, uden vægte eller udstyr. Det vil gøre det endnu nemmere for mig at holde dette show kørende.
Så må tiden komme til, at finde noget kvinde-tingest. Gad vide om jeg kan holde fokus på det - og finde overskud til at komme i situationer hvor mine styrker kan komme til udtryk.
Det må tiden vise

0
-
Jeg var til træning i formiddags. En slags “test”, som man kan tage hver 3. måned for at se, om man er blevet hurtigere/stærkere mv.
Jeg har ikke prøvet det før, men der var godt nok smæk på. Træneren er af de rigtige gode, så selvom det var hårdt, var det også fedt og gav smil på læben
.
Jeg fik også lavet en kropsanalyse. Min samlede vægt er gået lidt op, men min muskelmasse er steget, og fedtprocenten er faldet, så det er jeg glad for.
Jeg har ikke prøvet det før, men der var godt nok smæk på. Træneren er af de rigtige gode, så selvom det var hårdt, var det også fedt og gav smil på læben

Jeg fik også lavet en kropsanalyse. Min samlede vægt er gået lidt op, men min muskelmasse er steget, og fedtprocenten er faldet, så det er jeg glad for.
6
Juni blev til 11 x styrketræning, 1 x hjemmetræning, 1 x padel og næsten 90 km gåtur.
3
-
Jeg fik trænet i formiddags. Sidste gang før vi kører mod Tyskland i morgen.
Holder I andre mon ferie? Skal vi overveje en ny tråd efter ferien, eller er der ikke længere stemning for det?
Holder I andre mon ferie? Skal vi overveje en ny tråd efter ferien, eller er der ikke længere stemning for det?
0
Sorenspige skrev:Jeg fik trænet i formiddags. Sidste gang før vi kører mod Tyskland i morgen.
Jeg er med på en tråd mere.
Rigtig god ferie til jer

0
- Galoldriel
Jeg har danset i lige knap 40 minutter, trænet overkrop med kettlebells i en halv time, og til sidst et glutes-program på 10 minutter - men uden pause, så det giver en del.
1
- Uncle Traveling Matt
- Uncle Traveling Matt