Blær dig!
Re: Blær dig!
Jeg var nede at træne i dag.
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Jeg var ude at cykle 19 km. Jeg er godt nok brugt i benene nu.
0
- Elverpigen
- Kort karma: 112
- Likede indlæg: 2816

Elverpigen skrev:Og der kom endelig 1 kg mere på bare et enkelt sæt af førstnævnte, og et par gentagelser mere på den anden øvelse.
I dag blev det til to sæt med det ekstra kg, jeg har stadig brug for det ekstra "mellem"opvarmningssæt lige kiloet under, og ryster en del med det ekstra kg

0
- Elverpigen
Elverpigen skrev::banan: Jeg har fået endnu en smule bevægelighed tilbage i skulderen, så nu kan jeg endelig tage fat om vægtstangen med mixed grip til dødløftForhåbentligt startede jeg forsigtigt nok ud med bare et par enkelte gentagelser med mixed grip - det føles lidt spøjst at parkere stangen i stativet efter så få gentagelser, men virkeligt rar følelse af den lille variation
(...)
I dag blev det til to sæt med det ekstra kg, jeg har stadig brug for det ekstra "mellem"opvarmningssæt lige kiloet under, og ryster en del med det ekstra kg
Ud over den forventede træthed i skuldre og arme, så er der lidt core-muskler, der fortæller, at jeg gav den lidt mere gas i går, end de er helt på omdrejningshøjde med

Der er kun små elastikøvelser og blid restitutionstræning på programmet i dag

0
0
Jeg cyklede en tur på 20km efter arbejde i dag. Synes det er godt gået på en mandag eftermiddag.
4
-
- Kort karma: 580
- Geografisk sted: Vestsjælland
- Likede indlæg: 9709
Jeg løb 10 km i lørdags, og hoften brokker sig ikke. Jeg er glad
1
UH UH UH UH KORT 
Hjemme i DK igen

Hjemme i DK igen

Jeg var nede og træne i dag.
0
- Elverpigen
Jeg har haft en truende kvalme siden i går, så toppræstationen har været 2 forskellige strækøvelser i løbet af dagen 

0
Det blev til tre gange på en uge i denne uge. Det er godt.
Det blev til tre gange på en uge i denne uge. Det er godt.
3
- Elverpigen
Elverpigen skrev:Jeg har haft en truende kvalme siden i går, så toppræstationen har været 2 forskellige strækøvelser i løbet af dagen
Stadig halvskidt i dag, så de samlet ca 5 min forsigtig tekniktræning fordelt over 1 times tid må være dagens præstation

Det bliver ikke i denne uge, at jeg får lagt muskelmasse på

0
0
- Elverpigen
Præsterede at være "svingdørspatient" i vægtrummet 5-10 min med nogle meget korte sæt dødløft og squat. Meget tiltrængt mikrotræning!
* håber på at kunne vinge genstart af de mindre tunge øvelser af i morgen *
* håber på at kunne vinge genstart af de mindre tunge øvelser af i morgen *
0