Dit seneste køb til boligen?
Re: Dit seneste køb til boligen?
I småtingsafdelingen har jeg købt greb til skabet hvori vi har kontor. To forskellige dinoer der kan brøle af hinanden
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
7
-
Sorenspige
- Kort karma: 1067
- Likede indlæg: 12017
- Ladysparrow
- Kort karma: 417
- Geografisk sted: Skåne, Sverige
- Likede indlæg: 7044
En ny vaskemaskine. Den gamle stod af i går.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
-
Computermus521
- Kort karma: 7
- Likede indlæg: 86
En ny opvaskemaskine med 4 års garanti stod mig i alt i 7345 Inc.levering og montering.
2
- POCKETKITTEN
- Kort karma: 1525
- Likede indlæg: 24097
En lampe til spisebordet fra Ikea
7
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
-
Boevsedragen
- Kort karma: 88
- Likede indlæg: 2612
To lamper og lidt til køkkenet
10
En globus med lys i fra 1976.
9
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025
Vi har skrevet under på en byggegrund i dag
, det vel i hvert fald en ting til den kommende bolig.
Har jo bygget før med min x-mand, og troede sgu ikke jeg ville gøre det igen, men efter at have jagtet huse i et år uden at finde det rigtige, så blev dette vejen
, det vel i hvert fald en ting til den kommende bolig.Har jo bygget før med min x-mand, og troede sgu ikke jeg ville gøre det igen, men efter at have jagtet huse i et år uden at finde det rigtige, så blev dette vejen

13
- achillaxedprune
- Kort karma: 1252
- Likede indlæg: 12864
Jeg fandt en smuk vase i den lokale genbrug, og ved nærmere undersøgelse var den fra en dansk keramiker ved navn Lena Pedersen. Jeg synes, den er virkelig fin! Eftersom den står til 550 kr på hjemmesiden og jeg gav 200 kr er det også lidt af et kup, synes jeg. 
https://lenapedersen.com/vare/vase-bred ... talglasur/

https://lenapedersen.com/vare/vase-bred ... talglasur/
19
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt. Citat: Ukendt morfar.
Udvis ikke ukritisk solidaritet med “den gode stemning”. Citat: Glenn Bech.
Udvis ikke ukritisk solidaritet med “den gode stemning”. Citat: Glenn Bech.
Nye lamper til stuen.
0
godtnavn skrev:I småtingsafdelingen har jeg købt greb til skabet hvori vi har kontor. To forskellige dinoer der kan brøle af hinanden![]()
Jeg er så træt af at jeg fandt disse awesome greb til skabene i gangen. For nu kan jeg simpelthen ikke finde nogle lige så fede til skabet i soveværelset, de samme vil ikke passe så godt, men kan ikke finde andre jeg synes er lige så fede.
0
- 2SHY
- Kort karma: 1966
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 28925
En loftslampe (sat ned fra 1500 til 475 kr efter lidt ekstra rabat) og et lille spisebord dedikeret til at lægge puslespil på (sat ned fra 999 til 375 efter lidt ekstra rabat)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate