Wtf-boligtråden

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Kerrigan
Kort karma: 645
Likede indlæg: 13031

Re: Wtf-boligtråden

Indlægaf Kerrigan » 28. nov 2025, 05:13

Tanten skrev:
Kerrigan skrev:Ikke så meget huset der er til salg, som det er den røde Villa Villakulla nabo. Jeg har lyst til at sende linket til Ane Cortzen. :genert: :lol:
https://danbolig.dk/bolig/aarhus/8310/v ... 01438-098/

Det hus er jeg ofte kørt forbi med Letbanen.

Det ser meget Klondyke/knopskydningsagtigt og ikke helt lovligt ud set fra jordniveau.

Eller fra oven. :lol: Måske man burde rette henvendelse til kommunen? :gruble:
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
///
"I'm a survivor, a staying aliver" - Armenien, ESC 2025
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 1093
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 33641

Indlægaf icelady » 28. nov 2025, 17:40

Gad vide om det reelt gør en forskel at man skriver "Med egen voldgrav" :gruble: :D (udover at folk bliver nysgerrige.)

Selvom stedet er renoveret, synes jeg det er gjort med fin omtanke til historie og alderen på stedet. Der er fine detaljer fra fortiden, som ikke bare er fjernet.

https://dmbolig.dk/bolig/36630000667/ha ... mv5v6qwqGQ
0
Moderator/er søges. Send PB til Patrick.

....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Torn
Kort karma: 191
Likede indlæg: 4516

Indlægaf Torn » 30. nov 2025, 22:43

icelady skrev:Gad vide om det reelt gør en forskel at man skriver "Med egen voldgrav" :gruble: :D (udover at folk bliver nysgerrige.)

Selvom stedet er renoveret, synes jeg det er gjort med fin omtanke til historie og alderen på stedet. Der er fine detaljer fra fortiden, som ikke bare er fjernet.

Jeg er mere wtf over, at mægleren øjensynligt er ved at tage tøj på (eller af?) på sit portrætbillede.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 1. dec 2025, 11:30

Torn skrev:
icelady skrev:Gad vide om det reelt gør en forskel at man skriver "Med egen voldgrav" :gruble: :D (udover at folk bliver nysgerrige.)

Jeg er mere wtf over, at mægleren øjensynligt er ved at tage tøj på (eller af?) på sit portrætbillede.

Dét havde jeg slet ikke lagt mærke til :D

Men du har ret; det er godt nok underligt.
0

....

Brugeravatar
sigge
Kort karma: 1497
Likede indlæg: 31748

Indlægaf sigge » 1. dec 2025, 12:13

Jeg er lidt wtf over, at man vælger at beklæde et gæstetoilet helt med akustikpaneler. Ud fra et hygiejnemæssigt synspunkt. Jeg ved godt, at de fleste normaltfungerende mennesker godt kan tisse uden at strinte på væggene. Men jeg ville nu alligevel foretrække en hård, glat overflade, der kan desinficeres og ikke trælameller med noget blødt, sugende materiale bagved. Og så ville jeg også lave en mere elegant løsning for afløb fra håndvasken.

Billede

https://danbolig.dk/bolig/horsens/8700/villa/0820001421-082/?utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden.dk&utm_medium=referral#plan

Jeg er heller ikke fan af gulvene - hverken klinkerne eller trægulvene. Og det er alligevel en høj pris for en bolig, hvis man så oveni købet skal til at lægge nye gulve.
3
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Kilix
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4207

Indlægaf Kilix » 2. dec 2025, 12:13

Jeg er fan af god rum akustik, men jeg HADER de der lameller! Jeg bliver skør i hovedet af at have dem i periferien af mit syn hele tiden.
6
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 2. dec 2025, 13:21

sigge skrev:Jeg er lidt wtf over, at man vælger at beklæde et gæstetoilet helt med akustikpaneler. Ud fra et hygiejnemæssigt synspunkt. Jeg ved godt, at de fleste normaltfungerende mennesker godt kan tisse uden at strinte på væggene. Men jeg ville nu alligevel foretrække en hård, glat overflade, der kan desinficeres og ikke trælameller med noget blødt, sugende materiale bagved. Og så ville jeg også lave en mere elegant løsning for afløb fra håndvasken.

https://danbolig.dk/bolig/horsens/8700/villa/0820001421-082/?utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden.dk&utm_medium=referral#plan

Jeg er heller ikke fan af gulvene - hverken klinkerne eller trægulvene. Og det er alligevel en høj pris for en bolig, hvis man så oveni købet skal til at lægge nye gulve.

Nu er der heldigvis 2 toiletter i det hus, men havde der kun været dét ene, ville jeg tisse i haven, hvis jeg skulle flytte ind der, indtil der blev gjort noget ved det.

Det gør ondt at se på og det generer mine øjne groft.
2

....

Brugeravatar
catnip
Kort karma: 902
Likede indlæg: 27516

Indlægaf catnip » 2. dec 2025, 15:52

Kilix skrev:Jeg er fan af god rum akustik, men jeg HADER de der lameller! Jeg bliver skør i hovedet af at have dem i periferien af mit syn hele tiden.

Jeg får næsten migræne bare af at se på billedet...
1
“There's a lot of attitudes going on around here. Don't let me get one.”
― Ash in Fantastic Mr. Fox
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Kort karma: 2938
Likede indlæg: 29062

Indlægaf FormerlyKnownAs » 6. dec 2025, 19:25

Jeg leder efter en bolig jeg tror var postet herinde. En stor villa hvor der var dukker og manniquiner over det hele. Og kæmpe rod og sær indretning. Siger det nogen noget. Er ret sikker på at det var i Kirke Hyllinge
0
Lys
Kort karma: 530
Likede indlæg: 12917

Indlægaf Lys » 6. dec 2025, 20:17

sigge skrev:Jeg er lidt wtf over, at man vælger at beklæde et gæstetoilet helt med akustikpaneler. Ud fra et hygiejnemæssigt synspunkt. Jeg ved godt, at de fleste normaltfungerende mennesker godt kan tisse uden at strinte på væggene. Men jeg ville nu alligevel foretrække en hård, glat overflade, der kan desinficeres og ikke trælameller med noget blødt, sugende materiale bagved. Og så ville jeg også lave en mere elegant løsning for afløb fra håndvasken.

Billede

Det ser ud til, at trægulvene er de originale - de ser i hvert fald typiske ud for 70’er-parcelhuse. Klinkerne i entréen ser også originale ud. Til gengæld forstår jeg ikke, hvorfor der skal forskellige fliser på badeværelserne og i bryggers, som alle må være nyere. Jeg er i øvrigt enig med dig i at det er skørt med akustikpaneler på gæstetoilettet.
1

Tilbage til "Bolig"