Fræksak skrev:LaMariposa skrev:Vi kunne virkelig godt bruge en grundig afkalkning/rengøring af vores badeværelse, især i brusenichen, som er bygget sådan, at den er tæt på umulig at gøre ordentligt ren. Vi har prøvet flere gange, men vi kommer ikke rigtigt i bund, og det lugter altid lidt surt og træls derude.
Er der en, der kan anbefale et firma, der kan komme og bruge et par timer på det?
Jeg ved godt dit spørgsmål er halvgammelt, men hvis I ikke skulle have fundet en løsning i mellemtiden, vil jeg lige slå et slag for et produkt, vi selv lige har købt for første gang: https://micare.dk/da/
Vores halvgrimme brusekabine blev flot efter en enkelt omgang, og det krævede ikke engang mange kræfter. Jeg havde troet, den mindst skulle have et par omgange.
Jeg ved godt du efterspurgte firmaer og ikke produkter, men jeg var bare så overrasket over effekten, at jeg må give tippet videre![]()
Bagefter behandlede vi med deres "coat" af en art, og det virker umiddelbart også fint. Særligt sammen med nogle nye aftørringsklude, vi har købt fra et andet firmaog som er helt fantastiske til at fjerne vandet fra glasset, når vi har været i bad.
Hvad hedder produktet?

og som er helt fantastiske til at fjerne vandet fra glasset, når vi har været i bad.
Be brave