Fru Himmelblå skrev:Lys skrev:Fru Himmelblå skrev:Jeg kan ikke med det.
Personligt føler jeg det faktisk grænseoverskridende helt ned til toårs alderen. Jeg føler simpelthen, at barnet er for stort mentalt. Og nej, jeg ville aldrig nævne noget. Men jeg tænker "ad", hver gang jeg ser det.
Jeg synes det er virkelig interessant at du reagerer så voldsomt på noget, der ikke skader nogen og som intet har med dig at gøre. Kan du uddybe hvorfor du har så meget holdning til noget som ikke påvirker dig på nogen måde?
Jeg tror ikke jeg kan forklare det anderledes end, at det for mig er afskyvækkende. Og jeg kunne ikke drømme om at sige det til kvinden. Men jeg kan ikke slippe hvor bevidst barnet er jo ældre det bliver. Nu har jeg selv en treårig og bare tanken om at ammejeg kan ikke med det. Og det starter allerede omkring et år for mit vedkommende.
Jeg har været nødt til at stoppe amning med begge mine efter 7-9 måneder. Det har passet mig fint. Jeg ville selv have stoppet ved max et år. Der kan barnet bare for meget mentalt og fysisk til, at jeg skal give mad på den måde. Ellers tak.
Tak for at forklare. Jeg kan heller ikke selv forestille mig at amme et så stort barn, men for mig vælger enhver jo for sig selv.

jeg kan ikke med det. Og det starter allerede omkring et år for mit vedkommende. 
selvom man er tyk kan man godt have tynd mave