Brokketråd over Post Danmark

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 1452
Likede indlæg: 31165

Re: Brokketråd over Post Danmark

Indlægaf sigge » 23. okt 2025, 07:19

Bergen skrev:Amazons pakkebud har mistet min pakke. De udsatte leveringen to gange. Det gik der så tre uger med. Nu den afskrevet pg jeg skal selv rette henvendelse til Amazon for at få pengene retur. Suk.

Jeg har til gengæld virkelig gode erfaringer med Amazons kundeservice. Der har ikke været nogen problemer de gange, jeg har skullet have penge retur fra dem.
0
You can't spell awesome without me.
Computermus521
Kort karma: 7
Likede indlæg: 57

Indlægaf Computermus521 » 23. okt 2025, 08:46

Aesel82 skrev:
Computermus521 skrev:
Aesel82 skrev:
Computermus521 skrev:Posten har endnu ikke afleveret en pakke til mig, som blev sendt fra min tante i anledning af min fødselsdag. Hun sendte den fredag d. 10.oktober, så hvis de stadigvæk påstår at det tager 6 dage for en pakke at nå frem ,så er deres tidsplan i hvert fald ikke overholdt overhovedet. Det ville bare være rart hvis jeg kunne melde tilbage at den var kommet frem. Men jeg vil se det før jeg tror på at den når frem.

Pakker skulle helst ikke være seks dage undervejs. Det er kun breve. Pakker plejer at blive leveret ret hurtigt, også af PostNord.
Har du ikke fået et trackingnummer?

Nej,det troede jeg kun man fik hvis man selv havde bestilt en pakke over nettet. Ikke hvis andre sender en pakke til en.

Men har din tante ikke et trackingnr., så hun kan se, hvor den befinder sig?

Da jeg er ret sikker på at hun har sendt den som brevpakke, mener jeg ikke at man får et trackingnr.
Så jeg må bare vente og se OM den dukker op.
0
Bergen
Kort karma: 507
Likede indlæg: 12802

Indlægaf Bergen » 23. okt 2025, 10:51

sigge skrev:
Bergen skrev:Amazons pakkebud har mistet min pakke. De udsatte leveringen to gange. Det gik der så tre uger med. Nu den afskrevet pg jeg skal selv rette henvendelse til Amazon for at få pengene retur. Suk.

Jeg har til gengæld virkelig gode erfaringer med Amazons kundeservice. Der har ikke været nogen problemer de gange, jeg har skullet have penge retur fra dem.

Sikkert nok. Men 4 uger spildt på en pakke.
Reelt kunne Amazon erstatte den og have den hos mig i går, hvis de gad. Næ, nej, det ville jo være kundeservice. Den bliver ikke genbestilt. Der er indkøbt en lidt kedeligere gave.
1
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 1666
Likede indlæg: 37450

Indlægaf TinaW » 4. nov 2025, 13:33

Har fået en mail om at Postnord har leveret min pakke til en pakkeboks i Kolding.
Jeg bor ikke i nærheden af Kolding, på en ikke brofast ø. WTAF.
Og deres kundeservice er lukket for i dag.
1
Neverkont
Kort karma: 134
Likede indlæg: 3930

Indlægaf Neverkont » 4. nov 2025, 14:25

TinaW skrev:Har fået en mail om at Postnord har leveret min pakke til en pakkeboks i Kolding.

Jeg har for nylig købt en vare via marketplace, den skulle sendes fra Randers til Ringsted, med Postnord, den landede i Faxe Ladeplads. :træt:
Jeg havde en fin kommunikation med sælger, som kontaktede Postnord via chat, og fik den ret hurtigt omdirigeret. Der gik selvfølgelig 3-4 dage mere, og nogle forvirrende opdageringer på tracking, men det fungerede egentlig fint.
Frustrationerne, og skrækken for, at den helt ville forsvinde var nok det værste.
0
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 1666
Likede indlæg: 37450

Indlægaf TinaW » 4. nov 2025, 17:04

Neverkont skrev:
TinaW skrev:Har fået en mail om at Postnord har leveret min pakke til en pakkeboks i Kolding.

Jeg har for nylig købt en vare via marketplace, den skulle sendes fra Randers til Ringsted, med Postnord, den landede i Faxe Ladeplads. :træt:
Jeg havde en fin kommunikation med sælger, som kontaktede Postnord via chat, og fik den ret hurtigt omdirigeret. Der gik selvfølgelig 3-4 dage mere, og nogle forvirrende opdageringer på tracking, men det fungerede egentlig fint.
Frustrationerne, og skrækken for, at den helt ville forsvinde var nok det værste.

Jeg skrev til dem i chatten og har fået en mail om at der er oprettet en sag (som vi har aftalt står der godt nok, men jeg har ikke talt med dem eller de har svaret inde i chatten)
Så tænker jeg lige ringer til dem i morgen.
1

Tilbage til "Livets forhold"