Jeg nyder vejret for tiden - Høj sol, blå himmel og omkring 14°. Flere af de dage
Hernede har det været sådan de sidste 3-4 dage.
Tråden for efterårselskere
Re: Tråden for efterårselskere
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
- Galoldriel
- Kort karma: 552
- Likede indlæg: 9332
Det bedste ved efterår (og vinter) er at sidde i sofaen med brændeovnen tændt
1
I feel like I'm taking crazy pills!
Jeg synes virkelig, at efterår er den bedste årstid at løbe i (skarpt efterfulgt af forår)
0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Jeg gik en tur i lørdags i et område med mange visne blade på jorden. Den der raslelyd, når man går gennem den, er den næstbedste gå-lyd efter min mening. Kun overgået af lyden af knirkende frostsne. Og jeg bliver meget fristet til at gå op sparke op i bladene og sige "wuiijj!"
8
You can't spell awesome without me.
Oktober vejret har været varmere end det gennemsnitlige og der har også været mindre nedbør.
0
IrmaPigen skrev:Oktober vejret har været varmere end det gennemsnitlige og der har også været mindre nedbør.
Ja. Det har virkelig været irriterende for mig for jeg har glædet mig så meget til at bruge mit nye tørklæde men det har været for varmt.
0
Gad vide hvornår det bliver koldt.
I dag har det været vandkoldt og fugtigt men det er en træls måde at være kold på fordi man stadig sveder, når man går rundt og laver noget.
I dag har det været vandkoldt og fugtigt men det er en træls måde at være kold på fordi man stadig sveder, når man går rundt og laver noget.
1
.Magic. skrev:Gad vide hvornår det bliver koldt.
Det spekulerer jeg også på. Jeg bruger stadig min ret tynde overgangsjakke, det har jeg ikke oplevet før så sent på året.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.
Maude, din proportionssans
fisken80 skrev:.Magic. skrev:Gad vide hvornår det bliver koldt.
Det spekulerer jeg også på. Jeg bruger stadig min ret tynde overgangsjakke, det har jeg ikke oplevet før så sent på året.
Præcis. Jeg havde taget en langærmet strik på under min fhv tynde overgangsjakke, men det var alt for varmt da jeg gik og ordnede hestens boks. Det var samtidig for koldt/fugtigt til at tage jakken af.
Mælkebøtterne står også i fuld blomst og naboens Klematis har store og flotte blomster.
0
.Magic. skrev:fisken80 skrev:.Magic. skrev:Gad vide hvornår det bliver koldt.
Præcis. Jeg havde taget en langærmet strik på under min fhv tynde overgangsjakke, men det var alt for varmt da jeg gik og ordnede hestens boks. Det var samtidig for koldt/fugtigt til at tage jakken af.
Mælkebøtterne står også i fuld blomst og naboens Klematis har store og flotte blomster.
Ja. Kom lige med lidt mere kulde, tak. Jeg har nye vinterstøvler jeg glæder mig til at bruge
1
Jeg har det ret fint med det milde efterårsvejr
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Jeg har været ude i en skov i dag i tre timer, og det var sq småkoldt.
0
IrmaPigen skrev:Jeg har været ude i en skov i dag i tre timer, og det var sq småkoldt.
Hernede er det bare koldt fordi luftfugtigheden er tårnhøj. Det er en røvsyg kulde
0
I dag har vejret været fantastisk. Det bedste vejr - Høj sol, frost og klart
1