Hernede har det været sådan de sidste 3-4 dage.
IrmaPigen skrev:Oktober vejret har været varmere end det gennemsnitlige og der har også været mindre nedbør.
.Magic. skrev:Gad vide hvornår det bliver koldt.
I dag har det været vandkoldt og fugtigt men det er en træls måde at være kold på fordi man stadig sveder, når man går rundt og laver noget.
fisken80 skrev:.Magic. skrev:Gad vide hvornår det bliver koldt.
I dag har det været vandkoldt og fugtigt men det er en træls måde at være kold på fordi man stadig sveder, når man går rundt og laver noget.
Det spekulerer jeg også på. Jeg bruger stadig min ret tynde overgangsjakke, det har jeg ikke oplevet før så sent på året.
.Magic. skrev:fisken80 skrev:.Magic. skrev:Gad vide hvornår det bliver koldt.
Det spekulerer jeg også på. Jeg bruger stadig min ret tynde overgangsjakke, det har jeg ikke oplevet før så sent på året.
Præcis. Jeg havde taget en langærmet strik på under min fhv tynde overgangsjakke, men det var alt for varmt da jeg gik og ordnede hestens boks. Det var samtidig for koldt/fugtigt til at tage jakken af.
Mælkebøtterne står også i fuld blomst og naboens Klematis har store og flotte blomster.
IrmaPigen skrev:Jeg har været ude i en skov i dag i tre timer, og det var sq småkoldt.