RavenClaw skrev:Jeg har forkælet mig selv med 20 solsikker i anledningen af min 30 års fødselsdag. Det er min yndlingsblomst
Tillykke. de er også smukke
RavenClaw skrev:Jeg har forkælet mig selv med 20 solsikker i anledningen af min 30 års fødselsdag. Det er min yndlingsblomst
.Magic. skrev:Jeg så nordlys fra vores have i går. Min telefon kunne desværre ikke fange det ordentligt, men jeg kunne se det røde svagt med det blotte øje. Jeg kunne også se hvordan det dansede![]()
Jeg har aldrig set nordlys før og det har været en ting på min bucket liste så yay
TinaW skrev:.Magic. skrev:Jeg så nordlys fra vores have i går. Min telefon kunne desværre ikke fange det ordentligt, men jeg kunne se det røde svagt med det blotte øje. Jeg kunne også se hvordan det dansede![]()
Jeg har aldrig set nordlys før og det har været en ting på min bucket liste så yay
I vores lokale Facebook gruppe er der helt vildt mange billeder af Nordlys fra i går aftes.
Kan se, at de er taget mellem klokken 21 og 23:30, hvor jeg allerede var gået i seng.
Delfin skrev:I aften står den på rødbedesuppe. Glemte at købe creme fraiche, men det har jeg alligevel heller ikke godt af![]()