Små spørgsmål - hobby.

Brugeravatar
Mivsen
Kort karma: 130
Likede indlæg: 1648

Re: Små spørgsmål - hobby.

Indlægaf Mivsen » 29. jan 2025, 07:11

jeg har lige købt mig en ny jakke. Da jeg lige prøvede den lagde jeg ikke lige mærke til at når den er helt lynet så går kraven helt op over min mund ( håber det giver mening ) :genert:

Det er rigtig træls, men for sent at returenere jakken.

Findes der et eller andet sy trick der kan gøre den lavere , så den stopper lige inden hagen ? :gruble: :)
0
Brugeravatar
LaMariposa
Kort karma: 4193
Likede indlæg: 52216

Indlægaf LaMariposa » 30. jan 2025, 16:57

Mivsen skrev:jeg har lige købt mig en ny jakke. Da jeg lige prøvede den lagde jeg ikke lige mærke til at når den er helt lynet så går kraven helt op over min mund ( håber det giver mening ) :genert:

Findes der et eller andet sy trick der kan gøre den lavere , så den stopper lige inden hagen ? :gruble: :)

Det tror jeg ikke. Tror det er bedre at lade den øverste del af lynlåsen være åben og så bruge et tørklæde. Hvis det er fordi, at indersiden af lynlåsen generer dig, så kan du måske sætte et lille stykke stof på indersiden.
1
:lun: Be brave

Power doesn't tickle.
Brugeravatar
Mivsen

Indlægaf Mivsen » 31. jan 2025, 07:20

LaMariposa skrev:
Mivsen skrev:jeg har lige købt mig en ny jakke. Da jeg lige prøvede den lagde jeg ikke lige mærke til at når den er helt lynet så går kraven helt op over min mund ( håber det giver mening ) :genert:

Det tror jeg ikke. Tror det er bedre at lade den øverste del af lynlåsen være åben og så bruge et tørklæde. Hvis det er fordi, at indersiden af lynlåsen generer dig, så kan du måske sætte et lille stykke stof på indersiden.

Det er mest fordi jeg syntes det er irriterende den dækker for min mund , men ja et tørklæde også lidt åben kan måske hjælpe :)
0
Brugeravatar
Mivsen

Indlægaf Mivsen » 25. mar 2025, 07:05

Min datter skal konfirmeres her 4 maj. Hun ønsker sig en hæklet rose , jeg kan ikke hækle :genert: Google kan kun finde opskrifter og ikke færdige roser. Nogen der ved om de kan findes eller bestilles hos en der laver dem ? :)
0
godtnavn
Kort karma: 1181
Likede indlæg: 14613

Indlægaf godtnavn » 13. feb 2026, 19:40

Sidste år købte jeg spontant en mindre bunke flamingo-æg i forskellige størrelser fordi jeg tænkte "det må man da kunne lave noget krea med" men i år er jeg helt idéforladt udover de der hvor man sætter en paillet på en nål og ind i ægget, men det gider jeg ikke have 40 af, og jeg tror heller ikke børnene gider lave dem, så andre idéer til dem?
0

Tilbage til "Hobby"