Se mig, jeg har været kreativ!
- LaMariposa
- Kort karma: 4163
- Likede indlæg: 51683
Re: Se mig, jeg har været kreativ!
Har hæklet endnu en barselsgave i form af en indkøbskurv.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
17
Be bravePower doesn't tickle.
Endnu et sjal, denne gang til svigermor. Måler 90cm fra spids til bund, og 180cm fra side til side.
Jeg har brugt to nøgler Dream Color garn i farven Speed of Light, og en 4.5 mm nål med denne opskrift https://www.youtube.com/watch?v=611WbTXkBa8

Nu skal jeg så bare lige tage mig sammen til at få lavet det der Marmelada sjal, til mig selv, som jeg købte en opskrift til.
Jeg har brugt to nøgler Dream Color garn i farven Speed of Light, og en 4.5 mm nål med denne opskrift https://www.youtube.com/watch?v=611WbTXkBa8

Nu skal jeg så bare lige tage mig sammen til at få lavet det der Marmelada sjal, til mig selv, som jeg købte en opskrift til.
7
- Ladysparrow
- Kort karma: 417
- Geografisk sted: Skåne, Sverige
- Likede indlæg: 7044
Mit keramikværksted stod færdigt i juni og nu er jeg igang med at øve mig.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
Senest rettet af Ladysparrow 19. okt 2025, 14:38, rettet i alt 1 gang.
23
Ladysparrow skrev:Mit keramiksted stod færdigt i juni og nu er jeg igang med at øve mig.
Jeg er fjollet med personlig keramik.
Hvad har du i et keramikvætksted. Hvor meget fylder det? Hvis du har mod på et billede, så bliver det taget imod med glæde.
Jeg er ikke selv kreativ. Men lever gennem jer andre

0
- Ladysparrow
- Kort karma: 417
- Geografisk sted: Skåne, Sverige
- Likede indlæg: 7044
Kedimifu skrev:Ladysparrow skrev:Mit keramiksted stod færdigt i juni og nu er jeg igang med at øve mig.
Jeg er fjollet med personlig keramik.
Hvad har du i et keramikvætksted. Hvor meget fylder det? Hvis du har mod på et billede, så bliver det taget imod med glæde.
Jeg er ikke selv kreativ. Men lever gennem jer andre
Skal se om jeg kan få et godt billede af det.
vi har en gammel tilbygning til vores hus, som vi har sat det i. Jeg vil skyde på selve rummet er ca 20 m2. Har et langt stort arbejdsbord. Et mindre bord som man kan sidde ved. 2 drejeskiven. En masse hyldeplads, dog ikke nær nok haha.
2
Jeg har flettet en luftballon. Den blev ikke helt perfekt, men det har vel også lidt charme at den er lidt skæv 
Det var i øvrigt en test af min tålmodighed, men jeg er stædig nok til at jeg kom i mål.

Det var i øvrigt en test af min tålmodighed, men jeg er stædig nok til at jeg kom i mål.
38
- POCKETKITTEN
- Kort karma: 1525
- Likede indlæg: 24097
Til endnu en barnedåb
24
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Jeg er i gang med at lære mig selv at hækle, og er blevet færdig med mit første større projekt. Jeg er blevet helt afhængig af det, så jeg er med det samme gået i gang med et sjal mere min mor skal have
21
Tilly skrev:Jeg er i gang med at lære mig selv at hækle, og er blevet færdig med mit første større projekt. Jeg er blevet helt afhængig af det, så jeg er med det samme gået i gang med et sjal mere min mor skal have![]()
Hvor er det fint
Vil du dele, hvilket mønster og garn du har brugt?
1
Tilly skrev:Jeg er i gang med at lære mig selv at hækle, og er blevet færdig med mit første større projekt. Jeg er blevet helt afhængig af det, så jeg er med det samme gået i gang med et sjal mere min mor skal have![]()
Hvor er det flot! Skide godt arbejde, Tilly!
1
Vendela skrev:Tilly skrev:Jeg er i gang med at lære mig selv at hækle, og er blevet færdig med mit første større projekt. Jeg er blevet helt afhængig af det, så jeg er med det samme gået i gang med et sjal mere min mor skal have![]()
Hvor er det fint![]()
Vil du dele, hvilket mønster og garn du har brugt?
Ja selvfølgelig. Jeg har lavet det ud fra denne video, men du kan også finde link til en nedskrevet opkrift under beskrivelsen: https://youtu.be/yho0FR-AGNw?si=wqtSieRPKyD5lMyK
Jeg har brugt dette garn, som er 100% bomuld https://hobbii.dk/collections/cakeyarn/ ... 7710428485
Jeg fik det dog til under halv pris til Black Friday.
Til det sjal jeg er gået i gang med til min mor, har jeg dog købt et blandingsgarn af bomuld og polyakryl https://hobbii.dk/products/hp-1001976-t ... 8664927557
Og det synes jeg faktisk er noget nemmere at hækle med.
0
Vanterne blev færdige
17
Jeg er seriøst blevet besat af at hækle. Jeg er blevet færdig med et sjal mere, som min mor skal have. Og så har jeg hæklet en dejlig varm balaclava til mig selv i uldgarn.
Senest rettet af Tilly 8. jan 2026, 21:28, rettet i alt 1 gang.
13
[quote="Tilly"]Jeg er seriøst blevet besat af at hækle. Jeg er blevet færdig med et sjal mere, som min mor skal have. Og så har jeg hæklet en dejlig varm baklava til mig selv i uldgarn.
Super flot hæklet
Super flot hæklet

0