LaMariposa skrev:2SHY skrev:Jeg har endnu et nybegynder spørgsmålJeg har kastet mig ud i den første klud med fastmasker efter denne opskrift
https://www.isabellas.dk/diy-kreative-i ... -begyndere
Jeg er lidt i tvivl når der står at man skal hækle 27 rækker. Vil det sige 1 gang frem, når man vender er det 2. række, eller er det 1 gang frem OG tilbage?Jeg synes nemlig den bliver lidt lille i det hvis det kun er 1 gang frem der er en række.
Jeg er nået et stykke og det ser da nogenlunde fornuftigt ud, når jeg selv skal sige det (og så snakker vi ikke om hvor mange gange jeg har trevlet op fordi jeg har glemt nogle masker)
Hvis man hækler rundt i fastmasker (f.eks. på en bamse), så er svarer en række til en omgang. Så jeg vil bestemt mene, at en række svarer til en gang frem
Af ren nysgerrighed: Hvorfor har du en markør i hver række?
Det tror jeg også vi endte med at konkludere i en Facebook gruppe jeg er blevet medlem af. Men også at der er fejl i opskriften (typisk at jeg lige fik fat i en med fejl som min første

Jeg er ikke så god til at spotte endemaskerne endnu, så det er for at forsøge at gøre det lettere for mig at tælle hvor mange rækker jeg har lavet