Navne, som man ikke hører hver dag
- 2SHY
- Kort karma: 2002
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 30206
Re: Navne, som man ikke hører hver dag
Clowy. Mon det skulle have været Chloe?
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself
- LittleLemon
- Kort karma: 86
- Likede indlæg: 2953
dgd2007 skrev:Alenetid skrev:Bøggild.
Er det ikke et efternavn?
Jeg så det i avisen brugt som eneste fornavn. Men det kan jo være en fejl.
0
Vølve. Gad godt høre en engelsktalende prøve at udtale det, kunne forestille mig, det var en tungebrækker.
4
Nesnay skrev:Vølve. Gad godt høre en engelsktalende prøve at udtale det, kunne forestille mig, det var en tungebrækker.
Volvo?

3
Nesnay skrev:Vølve. Gad godt høre en engelsktalende prøve at udtale det, kunne forestille mig, det var en tungebrækker.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein
“Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.”
― Albert Einstein
Vendela skrev:Nesnay skrev:Vølve. Gad godt høre en engelsktalende prøve at udtale det, kunne forestille mig, det var en tungebrækker.
Volvo?
Vulva?
2
You can't spell awesome without me.
- 2SHY
- Kort karma: 2002
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 30206
Chammilia
4
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm
Rocky og Hailey. Nyfødte tvillinger, der poppede op på min facebook helt tilfældigt. Hailey er sådan rimelig, men Rocky...
Edit: Der er to storebrødre i familien også, der hedder Maze Delaney og Leo Cornelius. Tror vist der er nogle forældre, der er FCK-fans
Edit: Der er to storebrødre i familien også, der hedder Maze Delaney og Leo Cornelius. Tror vist der er nogle forældre, der er FCK-fans

7
J, juli 2018.
Jeg gik forbi en 7-8 årig Rufus i går.
2
You can't spell awesome without me.