Bad moms - Når der er plads til forbedring

Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 1266
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 20520

Re: Bad moms - Når der er plads til forbedring

Indlægaf Mi55y » 3. sep 2025, 10:28

Jeg var meget tæt på at aflevere yngsten med en betændelsesbyld i hånden i morges. Han var faldet i mandags, så den ene håndrod havde lige fået et fur. Rensede det så godt jeg kunne, og havde så glemt alt om det. Indtil jeg pludselig ser en gul bule på størrelse med en ært i hans hånd. Nå, vi kørte hjem igen, fik åbnet, renset og plaster på - og så afsted i børnehave. Oplyste dog, at de måtte ringe, hvis han ikke ville bruge hånden, men jeg havde bare lige nogle fysiske ting ude på job, som ikke kunne vente.
0
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 435
Likede indlæg: 5822

Indlægaf girl_beat » 30. okt 2025, 14:22

Jeg tror, jeg tager Bad Mom-prisen i denne Halloween, for jeg kan simpelthen ikke finde sønnens kostume :wacko:

Har ledt oppe og nede og i alle skabe og skuffer, men det er bare pist væk. Jeg kan huske, at jeg tidligere i år samlede al udklædningstøj i en pose, men det er simpelthen sunket i jorden. Min søn bliver så ked af det, når han kommer hjem senere, og det ikke er lykkes mig at finde det (også selvom vi godt kan trylle andet substitut-uhyggeligt tøj frem til anledningen) :trist:
0
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Lys
Kort karma: 530
Likede indlæg: 12850

Indlægaf Lys » 30. okt 2025, 18:36

girl_beat skrev:Jeg tror, jeg tager Bad Mom-prisen i denne Halloween, for jeg kan simpelthen ikke finde sønnens kostume :wacko:

Har ledt oppe og nede og i alle skabe og skuffer, men det er bare pist væk. Jeg kan huske, at jeg tidligere i år samlede al udklædningstøj i en pose, men det er simpelthen sunket i jorden. Min søn bliver så ked af det, når han kommer hjem senere, og det ikke er lykkes mig at finde det (også selvom vi godt kan trylle andet substitut-uhyggeligt tøj frem til anledningen) :trist:

Æv. Og det værste er jo næsten, at du med ret stor sandsynlighed finder posen i løbet af næste uge..,
0
Brugeravatar
girl_beat
Kort karma: 435
Likede indlæg: 5822

Indlægaf girl_beat » 30. okt 2025, 19:16

Lys skrev:
girl_beat skrev:Jeg tror, jeg tager Bad Mom-prisen i denne Halloween, for jeg kan simpelthen ikke finde sønnens kostume :wacko:

Æv. Og det værste er jo næsten, at du med ret stor sandsynlighed finder posen i løbet af næste uge..,

Dén tanke har jeg sjovt nok også haft…

Men vi klarer det vist med en maske, noget sort tøj og en stor legetøjskniv. Når det er mørkt udenfor i morgen, gør det vist ikke så meget med de manglende detaljer :)
1
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D

Tilbage til "Forældre"