De sidste to gange jeg har hentet en pose her i vores lille by var det 5 euro for lidt, underligt, random mad og jeg ikke ville købe selv.

Kilix skrev:Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen: Jeg er dybt DYBT misundelig på jeres TGTG poser!![]()
De sidste to gange jeg har hentet en pose her i vores lille by var det 5 euro for lidt, underligt, random mad og jeg ikke ville købe selv.
Så ville jeg heller ikke gide bruge appen.
Elverpigen skrev:Ugens 2. grøntpose, efter at der kun var nogle af de fint holdbare løg tilbage:
3 rødløg
4 løg
2 STORE net hvidløg
4 små rødbeder, formentligt øko
1 stort bdt bredbladet persille - ½ kg står der på!
1 bakke danske jordbær
2 øko agurker, hvoraf jeg kasserede den ene pga tegn på mug, den anden ser spiselig ud.
2 bakker øko ærter
1 øko mynte krydderurt i potte
Bedre kvalitet, lækkerier, men jeg er efterhånden lige vel forberedt på at forsvare elverhulen mod vampyrer
DetSorteCirkus skrev:Du kan evt. fryse hvidløgene.

Kilix skrev:Jeg har sagt det før, og jeg siger det gerne igen: Jeg er dybt DYBT misundelig på jeres TGTG poser!![]()

Virkelig godt til prisen.
Brødposerne er så meget bedre og nemmere at håndtere, så det er ærgerligt, at min mave ikke er så begejstret for jævnlig indtag af brød. Det samme økologiske bagerri, der leverer til Alma, har også TGTG brød *suk* Virkeligt godt køb til 39 kr.Animi skrev:Prøvede en TGTG pose fra Netto med frugt og grønt til 45kr Var ganske tilfreds. Fik en stor bakke jordbær, hvilket min datter elsker. Mango og kiwi som jeg elsker. Pakke æbler, to af dem var dog ret rynkede. Og så fennikel, som jeg ikke aner, hvad jeg skal bruge til. Kunne godt finde på at gøre det igen.
Let frisk og svag lakridsagtig smag. Er den frisk kan den bruges i salat, hvis detn er træt, kan man tage det yderste af, skære resten i skiver og give dem en tur i ovnen f.eks. 180 C 15 min med en sjat olie over eller efter smag/opskrift