Hvad skal du/I have til aften?
Re: Hvad skal du/I have til aften?
Vi har frådet æbleskiver, sådan sent eftermiddag / tidlig aften, så de er blevet vores “aftensmad”. Nok ikke helt efter kostpyramiden, men de smagte godt og er mættende, når man bare spiser nok

3
Do as I say! 

Wizzze skrev:Vi har frådet æbleskiver, sådan sent eftermiddag / tidlig aften, så de er blevet vores “aftensmad”. Nok ikke helt efter kostpyramiden, men de smagte godt og er mættende, når man bare spiser nok![]()
Så længe I ikke spiser æbleskiver til aftensmad på daglig basis, så tænker jeg, at kostpyramiden er fjong med situationen

2
Jeg bestilte Thai takeaway i går, og der var rigeligt til i dag også.
2
You can't spell awesome without me.
Hjemmelavet varm leverpostej på lækkert brød. Hjemmesyltet rødbeder, bacon og stegte champignon til.
1
- icelady
- Moderator
- Kort karma: 1093
- Geografisk sted: Randers
- Likede indlæg: 33641
Dolmio pizza..
Havde Dolmio tilbage fra i går, der røg på en pizzadej, med nogle majs, rå løg, tomater og tex mex ost.
Da den var bagt kom der salat og dressing på.
Havde Dolmio tilbage fra i går, der røg på en pizzadej, med nogle majs, rå løg, tomater og tex mex ost.
Da den var bagt kom der salat og dressing på.
0
Moderator/er søges. Send PB til Patrick.
....
“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
-
Sorenspige
- Kort karma: 1062
- Likede indlæg: 11869
Frikadeller, kartofler, rødvinssovs og rødkålssalat.
Jeg blandede en dåse kikærter i frikadellefarsen. Det fungerede ret godt. Det ændrede stort set ikke smagen, men man spiser jo mindre kød og får en masse godt ind fra kikærterne på den måde. Det kommer jeg klart til at gøre fremover.
Jeg blandede en dåse kikærter i frikadellefarsen. Det fungerede ret godt. Det ændrede stort set ikke smagen, men man spiser jo mindre kød og får en masse godt ind fra kikærterne på den måde. Det kommer jeg klart til at gøre fremover.
3
Pastaret fra fryseren, med noget salat til.
0
Don’t drink the Kool-Aid! 

- Guilded_Lily
- Kort karma: 1046
- Likede indlæg: 15055