Der var engang en bruger herinde der fortalte om nogle konflikter med en nabo pga. larm. Hun var gift og havde 2-3 mindreårige børn, mener jeg. På et tidspunkt fortalte hun også om at hun i forbindelse med en operation eller skade havde fået opioider, og det var noget med at hun, selvom hun kun havde taget det i kort tid, allerede havde udviklet en form for afhængighed. Jeg mener hun bl.a beskrev hvor skræmmende det var at det var gået så hurtigt og hvor ubehageligt abstinenserne var. Ringer det en klokke hos nogen?
Det ligger nogle år tilbage og brugeren eksisterer ikke mere. Måske under et nyt navn. Jeg har siden da tænkt på hende indimellem og hvordan det mon var gået med at trappe ud af det. Er der nogen af jer der ved noget eller om hun stadigvæk er herinde?
Hvor er?
- Misantropen
- Kort karma: 1126
- Likede indlæg: 23397
-
Sorenspige
- Kort karma: 1067
- Likede indlæg: 12016
Re: Hvor er?
Er der ikke meget lang tid siden, vi har hørt fra hende, der er fysioterapeut i en fodboldklub i England? Jeg kan pludselig ikke huske brugernavnet (måske noget med take…).
2
Sorenspige skrev:Er der ikke meget lang tid siden, vi har hørt fra hende, der er fysioterapeut i en fodboldklub i England? Jeg kan pludselig ikke huske brugernavnet (måske noget med take…).
Det må være TakeAChanceOnMe du mener.
3
-
Sorenspige
- Kort karma: 1067
- Likede indlæg: 12016
Tux skrev:Sorenspige skrev:Er der ikke meget lang tid siden, vi har hørt fra hende, der er fysioterapeut i en fodboldklub i England? Jeg kan pludselig ikke huske brugernavnet (måske noget med take…).
Det må være TakeAChanceOnMe du mener.
Lige præcis. Jeg håber, hun har det godt.
2
- Delfin
- Kort karma: 1328
- Geografisk sted: ..... Casa del Fino
- Likede indlæg: 29201
Aesel82 skrev:Hvor er Delfin blevet af?
Jeg har bare holdt mig en god lang pause
11
14 11 14
02 05 22
30 08 23
01 10 24
02 05 22
30 08 23
01 10 24
Delfin skrev:Aesel82 skrev:Hvor er Delfin blevet af?
Jeg har bare holdt mig en god lang pause
Dejligt at høre fra dig igen

1
Flora skrev:Daine mangler stadig. Hun plejer da ellers at være her til nytår
Hun dukker op engang imellem, men ikke så tit, som hun plejede.
0
Aesel82 skrev:Flora skrev:Daine mangler stadig. Hun plejer da ellers at være her til nytår
Hun dukker op engang imellem, men ikke så tit, som hun plejede.
Det kan være, hun dukker op lige pludselig så

0