.Magic. skrev:Gad vide om det er enden på debatten.
Æv
Jeg smutter først når jeg trækker stikket helt
Æv
2SHY skrev:.Magic. skrev:Gad vide om det er enden på debatten.
Æv
Jeg smutter først når jeg trækker stikket helt
Æv
TinaW skrev:.Magic. skrev:Gad vide om det er enden på debatten.
Æv
Er det ikke lidt dramatisk at det skulle være enden?
Jeg er med på at der er forsvundet nogle meget afholdte og aktive debattører den sidste uges tid, men i de år jeg har været her, er der da før folk, der også var meget aktive og havde været med meget længe, der stoppede.
Og debatten er her da endnu.
Galoldriel skrev:Hej med jer
Jeg får min profil slettet, men lader indlæggene stå. Jeg er ikke færdig med debatten for altid, så vi ses nok igen, men lige nu vil jeg gerne lukke ned. Og det er nemmest at gøre, når muligheden for at logge ind og fortsætte er væk.
Pas godt på jer selv og hinanden :-)
..Magic. skrev:TinaW skrev:.Magic. skrev:Gad vide om det er enden på debatten.
Æv
Jeg er med på at der er forsvundet nogle meget afholdte og aktive debattører den sidste uges tid, men i de år jeg har været her, er der da før folk, der også var meget aktive og havde været med meget længe, der stoppede.
Det er det sikkert og det skal nok ikke tages så bogstaveligt og tanken kom fordi Catnips meme.
TinaW skrev:.Magic. skrev:TinaW skrev:.Magic. skrev:Gad vide om det er enden på debatten.
Æv
Det er det sikkert og det skal nok ikke tages så bogstaveligt og tanken kom fordi Catnips meme.
Debatten er jo kun så levende, som dens brugere gør den.
Så hvis en bruger, der har været meget aktiv holder pause/stopper, er det klart at her vil virke lidt dødt. Men måske kommer der andre på banen i stedet.
Galoldriel skrev:Hej med jer
Jeg får min profil slettet, men lader indlæggene stå. Jeg er ikke færdig med debatten for altid, så vi ses nok igen, men lige nu vil jeg gerne lukke ned. Og det er nemmest at gøre, når muligheden for at logge ind og fortsætte er væk.
Pas godt på jer selv og hinanden :-)
TinaW skrev:Og hvor er Smiling_goat?