Delfin skrev:Moe skrev:.
Hvilket svar ville du have foretrukket at trådstarter fik på sit startindlæg?Cilek2 skrev:Jeg har haft bruger på women og Jubii førstnævnte har været nogle dumme kællinger som kun kan have travlt med først angrib ens person adskillige gange blot fordi de uenige, dernæst laver alliancer med admins for få mig spærret hver gang jeg svare imod deres angreb, isr. En vis bruger som også er herinde der konstant gjorde det ved hver lejlighed fordi hun åbenbart kun har travlt med og bruger sit liv på det udefra hendes skrive måde og debatindlæg
Ligegyldig hvor uenig man er berettiger det ikke man konstant bliver ved angrib en og skrive grimt. At jeg svare vedkommende på det og ikke finder mig i spærring på det adskillige gange og en af hendes medstøtter kalder mig luder i min pb og jeg for en spærring er svinsk af admins, tager de altid parti og vælger side automatisk med dem der sviner? Hvorfor høre admin ikke mine opråb og modsvar hvorfor hære de ikke min side af sagen?
Man kan ikke påstå, at der på debatten.net ikke forekommer det OP taler om, eller at der for en gruppes vedkommende har været en kultur omkring det.
Det er at benægte den objektive virkelighed. Fakta er, at selvom en del ikke længere er aktive på debatten.net, eksisterer der en indspist gruppe, som mener, at de har ret til at opføre sig og skrive om og til andre, som de vil, og som retfærdiggør deres adfærd ved at forsøge at skubbe deres eget ansvar over på ofret for deres grove ord.
Hvis du er i tvivl om det, så se tilbage på de kontroversielle debattråde, som jeg har startet, og se, hvem der taler til hvem først. Bemærk dato og tidspunkt, så du kan se, hvem der starter.
I synes at glemme, hvem der starter de personlige angreb, perfide kommentarer og hvem der går efter manden i stedet for bolden. Jeg har debatteret online siden før internettet blev opfundet (BBS var det, man brugte dengang), så jeg ved godt, hvornår jeg går efter bolden. Du behøver derfor ikke postulere, at det er mig eller min skyld, bare fordi det er mig, der startede tråden. Jeg starter med rene debatoplæg om emner, som jeg finder interessante, og det er også legitimt at være uenig. Men det er ikke legitimt at blive personlig, emotionel og begynde at bryde forumreglerne, bare fordi I er uenige. Det er slet ikke legitimt med gruppemobning, som det udvikler sig til på dag ét. Selv moderator måtte til tider tage sig af det, selvom moderatorerne rent personligt også synes, at jeg er et svin. Det viser noget om den kultur og adfærd, som præger en lille, men meget aktiv gruppe.