Sorenspige skrev:Jeg savner både Ata og Godtnavn. Håber, de har det godt!
Ja! Også Ata.
Sorenspige skrev:Jeg savner både Ata og Godtnavn. Håber, de har det godt!
godtnavn skrev:Tak for beskeder, jeg er lige her![]()
Min computer havde drillet og glemt alle kodeord, deriblandt det her til debatten, og da jeg prøvede at nulstille det fik jeg aldrig en nulstille-mail. Prøvede endda at lave en ny profil der hed bedrenavnMen fik heller ikke nogen aktiveringsmail der.
Men så her til aften ledte jeg efter en anden gammel mail og stødte tilfældigt på en mail fra debatten fra flere år siden hvor jeg nulstillede mit kodeord, og det virkede stadig
Aesel82 skrev:godtnavn skrev:Tak for beskeder, jeg er lige her![]()
Min computer havde drillet og glemt alle kodeord, deriblandt det her til debatten, og da jeg prøvede at nulstille det fik jeg aldrig en nulstille-mail. Prøvede endda at lave en ny profil der hed bedrenavnMen fik heller ikke nogen aktiveringsmail der.
Men så her til aften ledte jeg efter en anden gammel mail og stødte tilfældigt på en mail fra debatten fra flere år siden hvor jeg nulstillede mit kodeord, og det virkede stadig
godtnavn skrev:Tak for beskeder, jeg er lige her![]()
TinaW skrev:Hvor er Pale September?
Det er lang tid siden, jeg har set noget fra hende.
Sorenspige skrev:TinaW skrev:Hvor er Pale September?
Det er lang tid siden, jeg har set noget fra hende.
Har hun slettet sin profil?
Sorenspige skrev:Jeg savner LaMariposa.
LaScrooge skrev:Sorenspige skrev:Jeg savner LaMariposa.
Er hun her ikke mere, da?
Akehurst2 skrev:LaScrooge skrev:Sorenspige skrev:Jeg savner LaMariposa.
Hun har skrevet indlæg sidst den 26. marts, så det er ikke længe siden. Hun skulle da gerne stadig være her...
TinaW skrev:Akehurst2 skrev:LaScrooge skrev:Sorenspige skrev:Jeg savner LaMariposa.
Hun har skrevet indlæg sidst den 26. marts, så det er ikke længe siden. Hun skulle da gerne stadig være her...
Måske bare en lille pause.
Det satser jeg i hvert fald på.
Sorenspige skrev:TinaW skrev:Akehurst2 skrev:LaScrooge skrev:Sorenspige skrev:Jeg savner LaMariposa.
Måske bare en lille pause.
Det satser jeg i hvert fald på.
Jeg håber også, at det bare er en lille pause.