Stop notifikation om afmeldte tråde?

Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 1209
Likede indlæg: 22481

Stop notifikation om afmeldte tråde?

Indlægaf dgd2007 » 29. sep 2024, 14:30

Er der nogen der har været ude for at afmelde overvågning af tråde, men alligevel blive ved at modtage notifikationer om nye indlæg i dem? Og selvfølgelig i så fald hvordan man får det til at holde op?

NB: Det er ikke fordi jeg er tilmeldt det overordnede forum.
0
Brugeravatar
Galoldriel
Kort karma: 552
Likede indlæg: 9337

Re: Stop notifikation om afmeldte tråde?

Indlægaf Galoldriel » 3. okt 2024, 11:21

dgd2007 skrev:Er der nogen der har været ude for at afmelde overvågning af tråde, men alligevel blive ved at modtage notifikationer om nye indlæg i dem? Og selvfølgelig i så fald hvordan man får det til at holde op?

NB: Det er ikke fordi jeg er tilmeldt det overordnede forum.

Nu spørger jeg om noget du sikkert allerede har gjort, sorry, men for en god ordens skyld: Har du prøvet at tilmelde dig overvågning af tråden og herefter afmelde dig igen?

Jeg har i øvrigt ikke selv prøvet det.
1
I feel like I'm taking crazy pills!
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 5. okt 2024, 09:50

Galoldriel skrev:Nu spørger jeg om noget du sikkert allerede har gjort, sorry, men for en god ordens skyld: Har du prøvet at tilmelde dig overvågning af tråden og herefter afmelde dig igen?
[...]

Jo tak, jeg har prøvet det, men det var selvfølgelig lige efter hinanden, så det kunne være jeg skulle prøve det igen, men så lade der gå en dag eller to ind imellem. :gruble:
0
Brugeravatar
Galoldriel

Indlægaf Galoldriel » 5. okt 2024, 10:03

dgd2007 skrev:
Galoldriel skrev:Nu spørger jeg om noget du sikkert allerede har gjort, sorry, men for en god ordens skyld: Har du prøvet at tilmelde dig overvågning af tråden og herefter afmelde dig igen?
[...]

Jo tak, jeg har prøvet det, men det var selvfølgelig lige efter hinanden, så det kunne være jeg skulle prøve det igen, men så lade der gå en dag eller to ind imellem. :gruble:

Jeg var næsten helt flov over at skrive det. Selvfølgelig har du dét. Men jeg overser nogle gange (okay, tit) de enkleste løsninger, så når jeg for en gangs skyld finder en, kan jeg ikke lade være med at dele :-D
0
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 8. okt 2024, 15:18

Galoldriel skrev:Jeg var næsten helt flov over at skrive det. Selvfølgelig har du dét. Men jeg overser nogle gange (okay, tit) de enkleste løsninger, så når jeg for en gangs skyld finder en, kan jeg ikke lade være med at dele :-D

Nå, nu prøvede jeg at gentilmelde og så først afmelde efter et par dage.
Det gjorde ingen forskel.
Det er især to tråde der bliver ved at dukke op, men strengt taget ved jeg ikke om det bare er fordi der ikke har været nye indlæg i de andre jeg har afmeldt. :gruble:

Jeg overlever selvfølgelig, men det irriterer mig både at blive ved at få notifikationer jeg ikke skal bruge - og ikke mindst at jeg ikke kan regne systemet ud! :-p
0
Brugeravatar
Galoldriel

Indlægaf Galoldriel » 9. okt 2024, 05:37

dgd2007 skrev:
Galoldriel skrev:Jeg var næsten helt flov over at skrive det. Selvfølgelig har du dét. Men jeg overser nogle gange (okay, tit) de enkleste løsninger, så når jeg for en gangs skyld finder en, kan jeg ikke lade være med at dele :-D

Nå, nu prøvede jeg at gentilmelde og så først afmelde efter et par dage.
Det gjorde ingen forskel.
Det er især to tråde der bliver ved at dukke op, men strengt taget ved jeg ikke om det bare er fordi der ikke har været nye indlæg i de andre jeg har afmeldt. :gruble:

Jeg overlever selvfølgelig, men det irriterer mig både at blive ved at få notifikationer jeg ikke skal bruge - og ikke mindst at jeg ikke kan regne systemet ud! :-p

Ja, det er da irriterende. Især det sidste - det ville også irritere mig.
0

Tilbage til "Spørgsmål om debatten"