Hvor er?
Re: Hvor er?
Skal man ikke lade være med at snakke om en debattør som potentielt stadig er på sitet? Den kan hurtigt køres ud, hvor det bliver grimt og det vil da ikke være rart at vende tilbage til.
14
Jeg savner ham i hvert fald, og jeg håber, at han har det godt.
20
Livslinjen: 70 201 201
- lillebjoern
- Kort karma: 720
- Likede indlæg: 10855
Ja, jeg savner ham også. Uanset hvad man må tænke om hans tråde, formår han da at sætte liv i debatten. Det må være ubehageligt at komme tilbage til sådan nogle konspirationsteorier...
7
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.

Aurora skrev:Det er længe siden jeg har set et indlæg fra Fruity. Har hun mon droppet debatten?
Hun er her, men med nyt navn.
2
Hvis hesten er død, så stå af.
- LaMariposa
- Kort karma: 3996
- Likede indlæg: 48072
lillebjoern skrev:Ja, jeg savner ham også. Uanset hvad man må tænke om hans tråde, formår han da at sætte liv i debatten. Det må være ubehageligt at komme tilbage til sådan nogle konspirationsteorier...
Det var jo bare hans stil, og det kan man jo så mene om, hvad man vil - som det gør sig gældende med alle debattører. Jeg synes altså, at det var meget hyggeligt.
3

Never a dull moment...
- Misantropen
- Kort karma: 1104
- Likede indlæg: 22360
- Misantropen
- Kort karma: 1104
- Likede indlæg: 22360
Alenetid skrev:Hvor er Ata?
Er det ikke noget med at man kan bede om en shadow banning (så forsvinder brugeren + dens aktivitet), hvis man fx har brug for en pause fra Debatten?
1
-
- Kort karma: 212
- Likede indlæg: 7612
Misantropen skrev:Alenetid skrev:Hvor er Ata?
Er det ikke noget med at man kan bede om en shadow banning (så forsvinder brugeren + dens aktivitet), hvis man fx har brug for en pause fra Debatten?
Ej øv, jeg håber hun kommer tilbage.
6
Fledermäuslein skrev:Misantropen skrev:Alenetid skrev:Hvor er Ata?
Ej øv, jeg håber hun kommer tilbage.
Enig! Og hurtigt

6
TinaW skrev:Hvor er Godtnavn henne?
Ej ja. Det er længe siden hun har været aktiv i forhold til hvad hun plejer. Jeg håber at hun bare hygger sig med sin familie.
1
-
- Kort karma: 1019
- Likede indlæg: 10745