Jeg har også været sygemeldt et par uger i november, så tiden er løbet lidt fra mig. Men vi har selvfølgelig nået at få julekalendrene op, nisserne er flyttet ind og kalenderlyset er tændt. Adventskrans har vi droppet i år - syntes simpelthen det blev for dyrt. Vi skal holde jul hjemme hos os i år - vi bliver 9 voksne og 3 børn. Jeg er pt. ved at finde overskuddet til at begynde at dele opgaver ud på folk
Vi plejer at deles om maden, så værterne ikke står med det hele. Hvor plejer I at købe kød (and og flæskesteg) henne? Jeg kan nogle gange få gjort de mindste opgaver meget store i mit hoved og jeg kan ikke finde ud af, om vi skal gå med kølediskens bedste, gå til slagteren i mit lokale supermarked, gå til en anden slagter, gå efter noget bondegårds-frilands-halløj

Det tegner godt for december. 
Tidligere har der åbenbart været chokoladekalendere, så for at vi ikke skal snydes for snolder, har vi også alle fået en stor bøtte Wally & Whiz vingummier. Det tager jeg gerne imod i stedet for chokolade, som jeg får i mine kalendere hjemme.