Du kan invitere i god tid, så skal du forhåbentlig ikke rigtigt konkurrere med adventsarrangementer.
Jeg tror, jeg ville holde sommerfest, fordi det er så langt fra jul, som man kan komme. Leje et lokale hvor der er mulighed for at skrue godt op for varmen, og så gå all in i forhold til pynt og menu med sommervibes. Dresscode er selvfølgelig sommertøj. Sommerhits i højtaleren. Og så videre.
50 års fødselsdag
-
- Kort karma: 7
- Likede indlæg: 231
- Anlewi
- Kort karma: 205
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
- Likede indlæg: 4518
Re: 50 års fødselsdag
Liselommeløs skrev:Du kan invitere i god tid, så skal du forhåbentlig ikke rigtigt konkurrere med adventsarrangementer.
Jeg tror, jeg ville holde sommerfest, fordi det er så langt fra jul, som man kan komme. Leje et lokale hvor der er mulighed for at skrue godt op for varmen, og så gå all in i forhold til pynt og menu med sommervibes. Dresscode er selvfølgelig sommertøj. Sommerhits i højtaleren. Og så videre.
Jeg tænker at adviserer i god tid - af hensyn til folks planlægning.
Sommerfest er ikke en dårlig ide, men det kræver et lokale og jeg magter ikke det kæmpe arbejde der er med at gøre klar og i særdeleshed med oprydning dagen efter
1

- Anlewi
- Kort karma: 205
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
- Likede indlæg: 4518
Jeg tror jeg har fundet på en god ide
Fødselsdagen afholdes lørdag eller søndagen før (alt efter hvornår et specifikt lokale kan være ledigt)
Kæmpe kagebord, boller, varms kakao med mere
Underholdning kunne være en Stomp-workshop eller korworkshop.
Slutteligt en nem omgang aftensmad i niveau med mørbradgryde eller andet i den stil
Fødselsdagen afholdes lørdag eller søndagen før (alt efter hvornår et specifikt lokale kan være ledigt)
Slutteligt en nem omgang aftensmad i niveau med mørbradgryde eller andet i den stil
4

Anlewi skrev:Jeg tror jeg har fundet på en god ide
Det lyder som en rigtig hyggelig fødselsdag. Vi havde stomp workshop på job for 1,5 måned siden, og det var SÅ sjovt, så det kan jeg varmt anbefale.
0
You can't spell awesome without me.
- Ado
- Kort karma: 3720
- Geografisk sted: Korsbæk
- Likede indlæg: 60297
- Kontakt:
Jeg bliver 50 i næste uge. Vi har inviteret til Grisefest på Mallorca havefest i august. Vi lejer et telt, sætter tonsvis af kulørte lamper op, serverer tapas, helstegt pattegris samt andet på grillen, byg-selv-bananasplit deluxe osv.
Det er frivilligt om man vil klæde sig ud i tøjstilen fra 70/80"erne, der er toiletvogne, sangria, dåsebajere/fadøl og musik.
Jeg glæder mig ø.
Det er frivilligt om man vil klæde sig ud i tøjstilen fra 70/80"erne, der er toiletvogne, sangria, dåsebajere/fadøl og musik.
Jeg glæder mig ø.
4
Ado skrev:Jeg bliver 50 i næste uge. Vi har inviteret til Grisefest på Mallorca havefest i august. Vi lejer et telt, sætter tonsvis af kulørte lamper op, serverer tapas, helstegt pattegris samt andet på grillen, byg-selv-bananasplit deluxe osv.
Jeg glæder mig ø.
Det lyder sindssygt hyggeligt - jeg kommer!

1
- Ado
- Kontakt:
Fræksak skrev:Ado skrev:Jeg bliver 50 i næste uge. Vi har inviteret til Grisefest på Mallorca havefest i august. Vi lejer et telt, sætter tonsvis af kulørte lamper op, serverer tapas, helstegt pattegris samt andet på grillen, byg-selv-bananasplit deluxe osv.
Jeg glæder mig ø.
Det lyder sindssygt hyggeligt - jeg kommer!
Du skal være velkommen.

1
Ado skrev:Jeg bliver 50 i næste uge. Vi har inviteret til Grisefest på Mallorca havefest i august. Vi lejer et telt, sætter tonsvis af kulørte lamper op, serverer tapas, helstegt pattegris samt andet på grillen, byg-selv-bananasplit deluxe osv.
Jeg glæder mig ø.
You had me at bananasplit.

1
You can't spell awesome without me.
- Ado
- Kontakt:
sigge skrev:Ado skrev:Jeg bliver 50 i næste uge. Vi har inviteret til Grisefest på Mallorca havefest i august. Vi lejer et telt, sætter tonsvis af kulørte lamper op, serverer tapas, helstegt pattegris samt andet på grillen, byg-selv-bananasplit deluxe osv.
Jeg glæder mig ø.
You had me at bananasplit.
Det bliver godt!

1