Jeg skal bage vaniljekranse, gøre rent og pynte op og begynde på én af mine julebøger. Det bliver awesome

Han tog det åbenbart til sig, da jeg sagde at jeg ville købe en Georg Jensen adventskrans til mig selv som adventsgave fordi jeg også ville forkæles lidt.Animi skrev:Har I ideer til mandelgave til voksne? Jeg står for det i år, og jeg er lidt på bar bund. Vi er ikke til sådanne satire kalendere/bøger eller "året der gik" ting. Det skal ikke være alkohol, og hvis det er spiseligt skal det være vegansk
Animi skrev:Har I ideer til mandelgave til voksne? Jeg står for det i år, og jeg er lidt på bar bund. Vi er ikke til sådanne satire kalendere/bøger eller "året der gik" ting. Det skal ikke være alkohol, og hvis det er spiseligt skal det være vegansk
Animi skrev:Har I ideer til mandelgave til voksne? Jeg står for det i år, og jeg er lidt på bar bund. Vi er ikke til sådanne satire kalendere/bøger eller "året der gik" ting. Det skal ikke være alkohol, og hvis det er spiseligt skal det være vegansk
)DetSorteCirkus skrev:Her er julen også så småt ved at komme indenfor.
Jeg afslutter et stort oprydnings/loftsprojekt på mandag, hvorefter jeg gør rent i stuen og pynter op - og får redt min juleseng. I forbindelse med oppyntningen vil jeg også sortere mit julepynt.
I morgen tager min veninde og jeg på vores traditionsrige juletur. I år skal vi til Lund og bl.a. besøge Kulturen, der minder om en mindre udgave af Frilandsmuseet, og købe julegodter til svenske priser.
Næste uge byder på første julestue, endagstur til Rostock, Tivoli julemarked og frokost ude med confiteret and og efterfølgende julekoncert i Marmorkirken.