Den store juletråd - 2024!
Re: Den store juletråd - 2024!
Vi holder jul hjemme, som altid. Aner dog ikke hvem der kommer endnu, men vi er jo 5 herhjemme nu, så om ikke andet er vi bare os Tror dog min mor helt sikkert kommer, hun har ikke rigtig andre steder at holde jul (og går ikke synderligt op i julen) og så håber jeg min ene bror og ene søster kommer, men tror desværre ikke jeg ser min søster. Derudover håber jeg at mandens nevø og hans mand kommer, men der skal nok mirakler til for de har hund og den kan ikke komme med her (manden har allergi) men ville så gerne holde jul med dem en dag.
0
Jeg fik klaret en kalendergave mere i dag Fandt en rulle dino klistermærker sat ned til en 5'er.
Herhjemme får de en fælles pakkekalender (eller nissen kommer med en gave hver nat) det har fungeret fitn da de to store ofte ønsker sig meget det samme, men lillebror er jo lidt ved siden af aldersmæssigt. Så har besluttet at nogle dage så er gave mest til ham, så skal finde en 4-5 gaver der passer bedst til ham i år, har købt nogle små badeænder men skal have fundet noget mere. Han er jo ligeglad men jeg er sikker på de store vil være skuffede hvis nissen glemmer lillebror.
Herhjemme får de en fælles pakkekalender (eller nissen kommer med en gave hver nat) det har fungeret fitn da de to store ofte ønsker sig meget det samme, men lillebror er jo lidt ved siden af aldersmæssigt. Så har besluttet at nogle dage så er gave mest til ham, så skal finde en 4-5 gaver der passer bedst til ham i år, har købt nogle små badeænder men skal have fundet noget mere. Han er jo ligeglad men jeg er sikker på de store vil være skuffede hvis nissen glemmer lillebror.
0
Jeg er nærmest halvvejs med julegaverne nu. Faldt over et forsalg til en musical, som min søster gerne vil se, så hun får en billet i julegave. Til min nevø har jeg købt et LEGO Duplosæt med en togbane til en god pris. Min mors og fars gave er der også styr på, så jeg mangler bare en lille ekstra ting til min søster samt gaver til min farmor, mormor, niece og kommende niece.
1
Manden ønsker sig en bluetooth højtaler, så det bliver nok gaven.
Barnet skal have en ny controller og så får han nok også et gavekort til at køre go-kart.
Det er vist umiddelbart de julegaver jeg skal finde på (dem til barnet er sammen med manden)
Barnet skal have en ny controller og så får han nok også et gavekort til at køre go-kart.
Det er vist umiddelbart de julegaver jeg skal finde på (dem til barnet er sammen med manden)
1
- LaMariposa
- Kort karma: 3921
- Likede indlæg: 47018
Min mor skal have garn og opskrift til en sweater. Mand og svigermor, som aldrig ønsker sig noget, får nogle hjemmelavede gaver, som jeg tror de vil sætte pris på.
2
Be brave
Never a dull moment...
Never a dull moment...
Min kæreste samler på kortholdere så jeg har bestilt 2 af dem her til ham. Det er vores genbo der laver dem og hun er dygtig til det med læder og det vil jeg gerne støtte :-)
Der kan dog kun være en enkelt kort i men han har så mange kortholdere og derfor tænker jeg at det går
Der kan dog kun være en enkelt kort i men han har så mange kortholdere og derfor tænker jeg at det går
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Jeg har købt julegave til mine piger, de får en tur i teateret og se Cykelmyggen sammen med mig Vi har set ham der spiller cykelmyggen optræde hvert år på Frilandsmuseet med et lille show på 10 minutter og de har været færdige af grin fra start til slut, og de ønskede sig virkelig meget at skulle ind og se det rigtige stykke, så jeg tror de bliver rigtig glade. Eneste er at det først er i marts, så er lidt i tvivl om det er en mærkelig gave når den er så langt fremme i tiden Især for den "lille" på 5. alternativt gemmer vi dem og giver det i fødselsdagsgave til vores store der bliver 8 i slutningen af februar, men tænker det bliver julegave.
Mangler dog stadig at købe gave til dem fra julemanden, og så plejer de også at give hinanden en lille gave, med der skal de jo være med til at vælge til hinanden.
Mangler dog stadig at købe gave til dem fra julemanden, og så plejer de også at give hinanden en lille gave, med der skal de jo være med til at vælge til hinanden.
1
De har æbleskiver i tilbudsavisen fra Rema1000 i næste uge, så er det snart jul!
2
godtnavn skrev:De har æbleskiver i tilbudsavisen fra Rema1000 i næste uge, så er det snart jul!
Jeg så dem allerede i sidste uge i fryseren i min Rema.
0
Kanga skrev:godtnavn skrev:De har æbleskiver i tilbudsavisen fra Rema1000 i næste uge, så er det snart jul!
Min Rema har dem hele året
0
Lykke skrev:Kanga skrev:godtnavn skrev:De har æbleskiver i tilbudsavisen fra Rema1000 i næste uge, så er det snart jul!
Min Rema har dem hele året
men når de kommer i avisen er det mere officielt føler jeg Min Netto har også haft dem længe.
1
- Skinkehunden
- Kort karma: 145
- Likede indlæg: 1966
Skinkehunden skrev:Jeg har allerede en del hjemme til datterens kalendergaver, plus en julegave til hende, men jeg køber også året rundt når jeg lige ser noget på udsalg og lign.
Min kæreste og vores søn på snart 20 år får adventsgaver, de får som altid en skrabekalender den første advent, i år får sønnen gavekort til tøj de øvrige dage, da han trænger til en udskiftning af garderoben. Min kærestes 3 andre gaver har jeg ikke besluttet endnu.
Her er hvad jeg har til datteren (8 år - magnetbogen er hun nok for stor til så den gemmer jeg væk).
PÅ LAGER TIL 2024:
2 stk juleblyanter.
(Magnet julebog?)
Små farveblyanter.
4-pak neon blyanter.
Enhjørning malebog.
Pokemon multi kuglepen.
My Little Pony skrivepakke: 3 gaver.
Idé til luciadags gave: led lyskrone og lys.
Vaskeklud.
Squishmallows nøglering blæksprutten Beula.
Viskelæder pen.
Topmodel stiftblyanter.
Tegnetavle LED.
Sæt med kattefigurer, bord og bog.
LED kuglepen med hjerte.
Den julegave jeg allerede har købt til hende er en regnbuelampe hvor lyset skifter til lyden af musik. Hun ønsker sig sådan en så da jeg fandt den billigt så købte jeg den.
Det er denne lampe: https://www.lirumlarumleg.dk/products/l ... dAQAvD_BwE
Jeg modtog de sidste ting på nær luciakrone og lys i sidste uge, så det varer ikke længe før jeg kan pakke alle datterens kalendergaver ind
PÅ LAGER TIL 2024:
2 stk juleblyanter.
Små farveblyanter.
4-pak neon blyanter.
Enhjørning malebog.
Pokemon multi kuglepen.
My Little Pony skrivepakke: 3 gaver.
Luciadags kalendergave: led lyskrone og lys.
Vaskeklud.
Squishmallows nøglering blæksprutten Beula.
Viskelæder pen.
Topmodel stiftblyanter.
Tegnetavle LED.
Sæt med kattefigurer, bord og bog.
LED kuglepen med hjerte.
Rubicks cylinder.
LED armbånd 5 stk.
LED fidget spinner.
Bipspil.
Infinity cube.
Katte post it’s 12-pack.
Squishmallow bamse.
Mystery Squishy.
0
Formerly known as Gerbilwoman
- Skinkehunden
- Kort karma: 145
- Likede indlæg: 1966
Faldt over årets juleplayliste - well en af dem, jeg kan jo ikke begrænse mig
https://open.spotify.com/playlist/1FR1V ... IYnY65SGyK
https://open.spotify.com/playlist/1FR1V ... IYnY65SGyK
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Formerly known as Gerbilwoman