Alanya om halvanden uge.
Lidt specielt da jeg ikke selv har valgt det sted, og heller ikke et sted jeg selv ville have valgt.
Skal på træningsferie med nogle venner, og havde forventet det blev noget mere lignende klub la santa.
Men nu bliver det et 5 sjernet hotel der også har lidt holdtræning osv.
Har virkelig ikke de store forventninger til det, så kan nærmest kun bliver positivt overrasket.
Hvor skal du hen næste gang?
Re: Hvor skal du hen næste gang?
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Artem skrev:Alanya om halvanden uge.
Lidt specielt da jeg ikke selv har valgt det sted, og heller ikke et sted jeg selv ville have valgt.
Skal på træningsferie med nogle venner, og havde forventet det blev noget mere lignende klub la santa.
Har virkelig ikke de store forventninger til det, så kan nærmest kun bliver positivt overrasket.
Nu er det en del år siden jeg har været i Alanya (Tyrkiet i det hele taget)
Men jeg har altid været virkelig glad for at rejse der til.
1
- Anlewi
- Kort karma: 220
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
- Likede indlæg: 4634
Jeg er lige hjemvendt efter en skøn uge på Kos - næste tur er til Kap-verde i februar
1
selvom man er tyk kan man godt have tynd mave 
IrmaPigen skrev:Vi rejser forhåbentlig ned gennem Europa med tog.
Først til Hamborg på 1. Klasse.
Så en middag i Hamborg og så påstigning på nattoget med egen privat sovekupé og privat toilet ned gennem Alperne.
I Innsbruck skifter vi fra nattog til Eurocitytog med spisevogn og kører på panoramabanen gennem Brennerpasset til Verona.
Så to overnatninger i Verona.
Så med højhastighedstog på Executive class til Rom, inkl frokost. Og så har vi 3 overnatninger i Rom.
Og så med fly hjem.
Kom I afsted?
og hvordan var det?
2
TinaW skrev:IrmaPigen skrev:Vi rejser forhåbentlig ned gennem Europa med tog.
Så en middag i Hamborg og så påstigning på nattoget med egen privat sovekupé og privat toilet ned gennem Alperne.
I Innsbruck skifter vi fra nattog til Eurocitytog med spisevogn og kører på panoramabanen gennem Brennerpasset til Verona.
Så med højhastighedstog på Executive class til Rom, inkl frokost. Og så har vi 3 overnatninger i Rom.
Og så med fly hjem.
Kom I afsted?
og hvordan var det?
Ja, det var en fint tur. Dejlig måde at rejse på.
Der var et par kritikpunkter vedr. rejse arrangementet (det var en pakkerejse) men vi har da talt om at rejse til Wien med nattoget og så flyve hjem.
0
IrmaPigen skrev:TinaW skrev:IrmaPigen skrev:Vi rejser forhåbentlig ned gennem Europa med tog.
Og så med fly hjem.
Kom I afsted?
og hvordan var det?
Ja, det var en fint tur. Dejlig måde at rejse på.
Der var et par kritikpunkter vedr. rejse arrangementet (det var en pakkerejse) men vi har da talt om at rejse til Wien med nattoget og så flyve hjem.
Tak.
0
Petrix skrev:Vi tager til Okinawa idag.
Det vil jeg gerne have en anmeldelse af. God tur
0
-
Fledermäuslein
- Kort karma: 228
- Likede indlæg: 8017
Ud over en lille tur til DK, som jeg ikke synes tæller, skal vi på roadtrip i Texas til påske.
0
Artem skrev:Alanya om halvanden uge.
Hvordan var det?
Jeg skal også på et træningshotel med venner i januar og er lidt spændt på det.
0
Cbas skrev:Petrix skrev:Vi tager til Okinawa idag.
Det vil jeg gerne have en anmeldelse af. God tur
Blot en kort tur med 4 overnatninger for 2 voksne og vores 4 årige dreng.
De 3 første overnatninger var på et strand resort på Manza Beach og den sidste overnatning var i Naha som er hovedbyen på øen. Okinawa er upoleret i forhold til de fleste andre steder i Japan. Naturen er skøn og strandende er lækre og selvfølgelig rene (det er Japan).
Vi besøgte Junglia som er en dinosaur park samt det store Okinawa Churaumi Aquarium.
Junglia var dyrt, men super fedt for en 4 årig som virkelig elsker dinosaurer.
Jeg vil anbefale at man lejer en bil, hvis man har internationalt kørekort. Det har jeg ikke, så vi fik brugt en slat penge på at køre Uber.
Jeg tager gerne til Okinawa igen når budgettet tillader det.
1
27102021
TomKah skrev:Hvordan var det?
Jeg skal også på et træningshotel med venner i januar og er lidt spændt på det.
Hmm var ikke et rigtigt træningshotel.
De havde et motionscenter som var klart over gennemsnittet.
Men ellers bare flere alm pools og en tennisbane. De hold de havde reklameret med var der ikke. Måske fordi de kun var halv belægning her ugen op til at de lukke ned for i år?
Men ellers var det helt fint. Vi træner jo tri. Så startede dagen med en løbetur og så efter morgenmad, enten svømning i havet eller cykling.
Lavede på den måde nærmest en mini tri hver dag. (hvilket jeg ikke helt var i form til, så var ude i noget overtræning de sidste dage)
Men fin tid på året at tage sydpå og træne da temperaturen er mere human til det.
Min cykelform var bare ikke til alle de bakker uden for kategori som der er i Alanya. Så endte med at trække op ad en del bakker. Virkeligt vildt terræn.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
- FrøkenM
- Kort karma: 1407
- Geografisk sted: Aalborg
- Likede indlæg: 11492
København et døgns tid fredag-lørdag. Udelukkende mødeaktivitet, desværre.
Men jeg satser på at få en hyggelig (sen) middag med familie fredag hvis muligt og ellers bare hygge selv.
Men jeg satser på at få en hyggelig (sen) middag med familie fredag hvis muligt og ellers bare hygge selv.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless!

- NejJegErIkkeAsiat
- Kort karma: 358
- Geografisk sted: Hafnia
- Likede indlæg: 7677
Vi har planlagt tur til Stockholm lige inden jul. Skal deltage i et hybridløb og ellers bare julehygge.
Hvis vi kan få biletter til en koncert, kan der også blive tale om en smuttur til Hamborg i slut november.
Hvis vi kan få biletter til en koncert, kan der også blive tale om en smuttur til Hamborg i slut november.
0