Cbas skrev:Vi har fået ferieåret planlagt - Frankrig i Påsken, 3 uger Italien og Østrig i sommerferien og 2 uger til Japan i efteråret.
Plus det løse med arbejdet
To uger er slet ikke nok til Japan. Det fortjener så meget mere tid.

Cbas skrev:Vi har fået ferieåret planlagt - Frankrig i Påsken, 3 uger Italien og Østrig i sommerferien og 2 uger til Japan i efteråret.
Kerrigan skrev:Cbas skrev:Vi har fået ferieåret planlagt - Frankrig i Påsken, 3 uger Italien og Østrig i sommerferien og 2 uger til Japan i efteråret.
To uger er slet ikke nok til Japan. Det fortjener så meget mere tid.
Aragorn skrev:Cbas skrev:Vi har fået ferieåret planlagt - Frankrig i Påsken, 3 uger Italien og Østrig i sommerferien og 2 uger til Japan i efteråret.
Lol, det er fedt at tjene penge. Dem der ved slagteriets bånd der skærer kylling i stykker rejser ikke så meget i et helt liv.
1234 skrev:Aragorn skrev:Cbas skrev:Vi har fået ferieåret planlagt - Frankrig i Påsken, 3 uger Italien og Østrig i sommerferien og 2 uger til Japan i efteråret.
Lol, det er fedt at tjene penge. Dem der ved slagteriets bånd der skærer kylling i stykker rejser ikke så meget i et helt liv.
Ved du hvor meget en slagter tjener?
Min onkel de er slagter har lige haft hele familien til Kenya op safari og badeferie.
Jeg skal til Armenien, Schweiz, Moldova og Sverige indtil videre i år. Der er en blanding af privat og arbejde.
Aragorn skrev:1234 skrev:Aragorn skrev:Cbas skrev:Vi har fået ferieåret planlagt - Frankrig i Påsken, 3 uger Italien og Østrig i sommerferien og 2 uger til Japan i efteråret.
Ved du hvor meget en slagter tjener?
Min onkel de er slagter har lige haft hele familien til Kenya op safari og badeferie.
Jeg skal til Armenien, Schweiz, Moldova og Sverige indtil videre i år. Der er en blanding af privat og arbejde.
Står din slagteronkel ved et bånd på Danpo? For dem der står ved et bånd og skærer kylling, de er ikke slagtere.
Og ja, jeg ved hvad de tjener. De tjener 135 kroner i timen og de bliver fandme ikke sendt til udlandet i forbindelse med arbejdet.
Selv dem herinde der snakker om at de prioriterer kvalitetstid over penge tjener meget mere end 135 kroner i timen. Hvis man tjener 135 kroner i timen ved at snitte kylling tror jeg man tænker at dem der siger sådan, ikke ved noget om penge.
sigge skrev:I morgen går turen til Buenos Aires via Paris. Og dagen efter flyver vi til Ushuaia og går ombord på skibet mod Antarktis.
sigge skrev:I morgen går turen til Buenos Aires via Paris. Og dagen efter flyver vi til Ushuaia og går ombord på skibet mod Antarktis.