Resultat for august/snit på året:Nesnay skrev:Jeg kører videre i 2026, da det fungerer ret godt for mig at stå til ansvar i trådenMålene er de samme+et enkelt nyt på pension. For privatforbrug gælder det specifikt, at jeg ikke er interesseret i at skære ned på kulturelle oplevelser, restaurantbesøg og gaver, men gerne vil begrænse fx køb af personlig pleje-produkter og diverse forbrug på fx tøj og bolig.
Mål:
-Spare 12.500 kr. op i snit om måneden/mindst 150.000 på året - mindst 7000 af disse sættes ind på månedsopsparing på Nordnet
-Holde udgifter til husholdning på max 2500 om måneden i snit
-Indbetale op til maxgrænsen på ratepension sidst på året (den løbende opsparing gennem min arbejdsgiver har et max på 1/3 til ratepension, så jeg får alt over 15 % udbetalt og indbetaler så selv ekstra).
-15.222/15.832 sparet op, købt for 15.000 på månedsopsparing
-918/1439 på husholdning.
Endnu en stille og rolig måned uden de vilde udsving.

Målene er de samme+et enkelt nyt på pension. For privatforbrug gælder det specifikt, at jeg ikke er interesseret i at skære ned på kulturelle oplevelser, restaurantbesøg og gaver, men gerne vil begrænse fx køb af personlig pleje-produkter og diverse forbrug på fx tøj og bolig.